Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: EvelijnS, ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

xJitskee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:39

Ik zou voor een 195 gaan.

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:43

Normaal de zelfde maat (ze zijn fractie korter) want anders steekt je liner uit je buitendeken en word je liner nat

Yeguada Esplendor; Goedgekeurde valk PRE ter dekking

Mama van de knapste zoon♥️
10-04-2017

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:43

Iets te koop voor 35 ex verzenden.
Krijg een bod van een tientje.
Ik ben akkoord gegaan, maar erbij vermeld dat het verzenden dertig euro gaat kosten.
Krijg nu allemaal links van verzendbedrijven...

Ik kom uit Ironië, dit ligt aan de Sarcastische zee.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 20:46

:') :') die vind ik goed

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 21:21

Nielojram schreef:
Ik ben akkoord gegaan, maar erbij vermeld dat het verzenden dertig euro gaat kosten.

_O-

Go and hug a tree, or a cactus *D

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 22:49

Nielojram schreef:

:') :') :') Geweldig

The trouble with trouble is that it always starts out as fun.

Sfh1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 08:49

Ik had vorig jaar een pakje besteld voor mijn dochter, een kleding setje bestaande uit een salopette en een shirtje. Communicatie verliep echt heel moeilijk, ze las het maar reageerde niet terwijl ik echt interesse had. Uiteindelijk de deal gesloten en duurde het anderhalveweek voordat het op de (brievenbus)post ging, daarna duurde het ook nog een paar dagen voordat het arriveerde.

Toen het arriveerde zat alleen de salopette erin, shirtje ontbrak. Meteen een berichtje gestuurd dat het pakket incompleet was en waar het evt. mis gegaan was. Ik had screenshots gemaakt van het artikel, maar kreeg geen antwoord meer.

Als kers op de taart kreeg ik ook nog een boete van postNL dat het pakket (wat door de brievenbus zou passen) te groot was en als pakket had gemoeten. Ik weer de desbetreffende vrouw een berichtje gestuurd dat ik dit echt heel onvriendelijk vind, nooit een antwoord op gehad. Ik had haar een hele slechte beoordeling gegeven en sindsdien zit ze me te stalken en verwijten te maken op alle advertenties die ik aanmaak :')

Bij alle instanties gerapporteerd en geblokkeerd en ook nog een aangifte erbij gedaan maar naar alles kan ik fluiten :')

Dus elke keer als ze me nu een bericht stuurd krijgt ze alle screenshots van onze onderhandeling van vorig jaar terug :D

The world is best viewed through the ears of a Horse ♡

Insta: Creasure_M

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 10:27

Gizeppie schreef:
Als jullie liner van horseware of Amigo bestellen, welke maat bestellen jullie dan? Ik heb voor mijn paard een 198 bucas smartex en deze past precies! Ik weet niet of ik nu voor een 205 of een 195 moet gaan.. HELP :P

Dit is niet echt het juiste topic hiervoor, maar als je een Bucas Smartex hebt, dan zou ik ook voor Bucas smartex liners gaan, die passen perfect.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:29

@sfh1992
De 'boete' vast postnl kun je voortaan negeren als het over een ontvangen pakketje gaat.

darkchrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:35

Die betaal ik ook nooit.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:36

Die kun je sowieso negeren.

Ik heb al zo vaak gehad dat ik alles goed afgemeten had en dat ik dan toch een briefje kreeg dat ik moest dokken.. Het is geen betaalverplichting.

Fie <3

Sfh1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-20 11:36

Lieszje schreef:
@sfh1992
De 'boete' vast postnl kun je voortaan negeren als het over een ontvangen pakketje gaat.

Ik heb hem ook zeker niet betaald *D Ik ken die geintjes van postNL al langer dan vandaag..

The world is best viewed through the ears of a Horse ♡

Insta: Creasure_M

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:21

Ik heb een jasje aan iemand verkocht en nu blijken er vlekken in de nek te zitten.
Zij wil aangifte tegen mij gaan doen ivm oplichting.
Ik heb de vlekken niet gezien en ik heb meerdere foto’s gemaakt van het jasje nadat zij mij erom heeft gevraagd dat te maken.
Nu wil ze het hele bedrag terug maar ze wil geen foto’s maken van de vlekken.
Wat moet ik nu doen ?

ONDERSCHRIFTLOOS

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:24

Alja schreef:
Ik heb een jasje aan iemand verkocht en nu blijken er vlekken in de nek te zitten.
Ik heb de vlekken niet gezien en ik heb meerdere foto’s gemaakt van het jasje nadat zij mij erom heeft gevraagd dat te maken.
Wat moet ik nu doen ?

Geen foto’s dan ook geen vlekken. Wie eist bewijst

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 21:30

Sowieso het gesprek bewaren ( printscreens maken) en de foto’s bewaren.

Laat haar maar aangifte doen. Je hebt te goedertrouw gehandeld ga ik vanuit. Zelf zou ik zeker niet het hele bedrag terug geven hoor. Als iemand meteen begint met dreiging van een aangifte en al het geld terug dan verspelen ze de mogelijkheid om in elk geval nog een tegemoetkoming te doen / krijgen.

Ze stuurt jou niet eens het bewijs van de vlekken. Eerlijk gezegd zou ik er al klaar mee zijn en haar blokkeren.

Spoiler:
nieuwsgierig aagje ;)
[o]

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 22:53

Alja schreef:
Wat moet ik nu doen ?

Eerst jas terug, dan geld terug?

Rotpotje: de impulsieve

Volg mijn fotografie!
INSTAGRAM | FACEBOOK | WEBSITE

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 23:23

Net zo’n mafkees als die meid die mijn jas gekocht had alja. Dat ze eerst maar eens foto’s ervan stuurt, wat wil ze met aangifte bereiken? Ook al had je die jas verkocht als nieuw, je blijft een particulier. Politie gaat daar echt niks mee doen hoor.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 23:30

ontherun schreef:
Net zo’n mafkees als die meid die mijn jas gekocht had alja. Dat ze eerst maar eens foto’s ervan stuurt, wat wil ze met aangifte bereiken? Ook al had je die jas verkocht als nieuw, je blijft een particulier. Politie gaat daar echt niks mee doen hoor.

Hier gaat het ook om 10 euro incl de verzendkosten.kun je nagaan wat ze ervoor heeft betaald.
Alsof ik iemand moedwillig oplicht voor 2.70 euro :+

Maar ik zou de foto’s van het jasje zo hebben gemanipuleerd dat de vlekken niet opvielen :+

ONDERSCHRIFTLOOS

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 23:51

Zelfde bedrag ook nog _O- alsof je de moeite zou nemen om te fotoshoppen voor €10... kansloos.

darkchrystal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 13:52

Ik heb weer mensen die klagen over prijzen, die niet meer reageren na het sturen van een betaalverzoek,
Die reageren en dan afhaken “ want maat full past niet” ( waaaaaaaarom reageer je dan).

HopeDreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:25

Ik heb soms mensen die denken dat ik elke minuut van de dag kan reageren.... :roll:

~ ZB Fotografie ~

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:32

darkchrystal schreef:
Ik heb weer mensen die klagen over prijzen, die niet meer reageren na het sturen van een betaalverzoek,
Die reageren en dan afhaken “ want maat full past niet” ( waaaaaaaarom reageer je dan).

Zo vervelend..

Of mensen die een bod doen waar je mee akkoord gaat, daarna vragen gaan stellen en dan afhaken. Of iemand die een bod had gedaan op een setje (dekje + peesbeschermers) maar eerst een bijpassend T-shirt ging zoeken. Maar ze had wel écht interesse. Dat is inmiddels ook 2 weken terug.

Fie <3

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 14:59

zoo dan Alja.. die had ik echt gewoon geblokt. Had ze hem maar moeten komen halen. En ook nog eens geen foto's willen maken...daar ga je toch geen tijd aan spenderen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:11

upendo schreef:
Of iemand die een bod had gedaan op een setje (dekje + peesbeschermers) maar eerst een bijpassend T-shirt ging zoeken.

En dan tegen de verkoper van het bijpassende shirt zeggen dat ze eerst gaat kijken of het dekje en de peesbeschermers nog beschikbaar zijn? :D :D :D

www.paardennatuurlijk.com mijn blog over natuurgeneeskunde en orthomoleculaire therapie voor paarden

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-20 15:31

Hier wel een goede deal gedaan gisteren! Iemand die reageerde op een advertentie van aquariumdieren (was wel wat ongeduldig ivm dat ik pas 7u later antwoordde ivm werk), na mijn reactie direct alles overeen gekomen en vandaag netjes afgehaald. Nice!

Paardengek in hart en nieren!