die laatste. Die eerste 2 zien er zo lief en schattig uit en dan die. Zwart monster
Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads. A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear. She's completely lost now, or perhaps she is found, In this strange paper world That's far from the ground.
Poki heeft instagram Https://instagram.com/poki_the_panther En helaas ook wat minder nieuws... https://www.instagram.com/p/B9R-yzRJsYd ... xqynxil349 Heup uit de kom, nu geen last van maar als ie niet geopereerd wordt haalt hij geen jaar meer zonder pijn. Dus over een paar weken (sinds hij nog altijd erg verlatingsangst heeft, en we willen niet dat hij én net geopereerd dus niet buitenkan én alleen is) als ik vakantie heb wordt hij geopereerd
Het is dus niet mogelijk om buiten in de tuin te ontbijten zonder dat poki na 2 min komt om te spelen/knuffelen/aandacht trekken “Euhm, dacht jij nu echt buiten te gaan zitten zonder mij?! “ik ben een panter!” sluiptechnieken
Begrijp ik nu goed dat je Poki vandaag hebt moeten laten gaan? Wat een triest en onverwacht einde.
Dat er van hem gehouden is, is zeker. Niet alleen door jou maar ook door een aantal volgers. Jeetje, het zwartneusje ...
Sterkte met het verlies.
If you mess with the planet, the planet will mess with you ... Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey "Keep Buggering On", W. Churchill en Appleman, Leiden, 3 december 2019 "Under a cherry tree there are no strangers", Dalai Lama, Ahoy Rotterdam, 16 september 2018