Wat een prachtige Tinker’s allemaal! Sinds december heb ik een “ bij rijd “ Tinker. Mijn eerste ervaring met dit ras.. maar wat een ontzettend lief dier Perfect droom paard voor de bange ruiter zo als ik.
Genaamd Breanne
Tot nu toe hebben we nog maar 1x gereden maar heb er alle vertrouwen in dat dit nog wel meer hele fijne ritjes gaan worden
Hier ondertussen alweer een maand een nieuwe merrie in het land staan, SD Maybe It’s Time (Maybe dus ). Drachtig van een SD hengst voor april, maar ze ploft al zowat uit elkaar.
En ook de jonge hengsten groeien maar door. Na de hengstenkeuring in maart komen ze weer lekker naar huis.
danuah mooie buik CP112 mooie kudde grappig dat hoogte verschil haha janntjuh wouw mooi dekje staat hem goed tinkermuts mooie dax Berdien feyre is leuk
Mijn prutmonster lekker genieten voor de storm losbarst.
Zijn jullie die eindeloze regen ook zo zat? Wij hebben het betere weer vandaag aangegrepen om lekker een wandeling te maken. Dit keer met zadel, want als je over 3 maanden 3 wordt dan mag je met het zadel van Tante Sil én een kek roze dekje op pad
(Zadel is puur om mee te wandelen en te wennen, ze krijgt straks haar eigen zadel. Deze is.. te klein voor haar)
"Without you.. Without you the poetry within me is dead."