Ik heb vroeger een verzorgpony gehad. Daar ben ik toen langs geweest en gevraagd of ik die mocht verzorgen en ja t mocht Je kan dus in de buurt kijken of iemand een paard of pony heeft die je mag verzorgen
En kijk anders op marktplaats, marktplaza enz. Hang briefjes op in de supermark. Ga kijken bij jou i de buurt waar pony's staan en vraag of je daar mag verzorgen.
Ik ben er via de manege aangekomen, want die hebben een prive stal erbij zitten. En anders gewoon rondfietsen, heb ik vroeger ook gedaan. Marktplaats werkt ook erg goed. Succes ermee!
Ik ben ook een tijdje opzoek, en ik ga een briefje ophangen in de supermarkt en op de manege rondvragen, ook als ik iemand zie(er woont toevallig iemand in de straat ) waarvan ik zeker weet dat diegene paard rijd ook even vragen of zij nog iemand weet
jah ik ben ook op zoek, maar meestal ik het voor achtien jaar en ouder enzo en ja en ik ben bijna 15 dat is dus wel jammer, of iemand vraagt best wel veel geld voor weinig dagen enzo, maja, ik heb hier op bokt ene advertentie en op marktplaats en ik heb ook in een privestal een briefje hangen, nu maa rhopen dat het werkt maar ik ben als best wel lang opzoek nu al zo'n acht maanden ofzo maar sucses met verder zoeken en ik hoop dat je snel eentje vind
Op onze site kan je een advertentie plaatsen en we helpen je ook met zoeken. We zijn nieuw dus hebben nog neit veel advertenties. Kijk maar op onze site
Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador
over marktplaats werkt goed vind ik.. en als je op een manege rijd zorgen dat je een goede reputatie heb helpt echt veel mensen die dan een verzorger zoeken raden je dan aan