elisedcl schreef:zoek een hond met uithoudingsvermogen die zeker wel lang kan meelopen en goed met paarden is eventueel 2 honden, en die zeker goed luisteren.
xx elisedcl

Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
elisedcl schreef:zoals golden retriver?
Iris_10 schreef:Ik probeer het nog een keertje.
Ik kwam dit topic tegen en dacht, laat ik eens kijken wat voor ras jullie bij onze situatie vinden passen. We zouden graag weer een middelgrote hond willen, met niet al te lange haren. Ook hebben we liever geen 'jacht- en vechthond'. Ik en mijn zus zitten nu nog op school en zijn van ongeveer 8 uur 's ochtends tot 4 uur in de middag weg (soms korter, maar zeker niet langer). Mijn ouders werken beide de hele dag, maar komen tussen de middag altijd thuis lunchen. De hond zal 's ochtends worden uitgelaten, tussen de middag, als mijn zus en ik thuis komen van school en in de avond nog een keer. Alle 4 de keren ongeveer een half uur tot een uur. In het weekend zijn we gewoon de hele dag thuis en als dit niet het geval is zal de hond meegaan. We wonen naast een bos en ook zou de hond mee kunnen naar mijn pony.
Weten jullie een geschikt ras?
Alvast bedankt, groetjes,
Iris
tantjeuh schreef:Waarvoor wil je een hond? Wil je een hond om mee te wandelen? Om in huis mee te knuffelen? Om een pepaalde hondensport mee te doen? Om mee te nemen naar de paarden? Om te waken? Moet hij met kinderen om kunnen? wil je liever een actieve of liever een rustige hond? Heb je ervaring met honden? .....
Met hetgeen jij voorstelt passen 100'en rassen
Loiz schreef:Noemde de Duitse Dog ook niet als optie, maar om te laten zien dat ik middelgroot heel anders ervaar dan iemand anders![]()
Achter alles aanrennen, das een kwestie van opvoeding en foklijnen naar mijn idee..
Jammer dat je de Argentijn niet leuk vind, t zijn geweldige honden met een super karakter en heel veel humor.
Anders eens een dierenasiel bekijken?
Gebruikers op dit forum: akishino en 51 bezoekers