cynthiar schreef:Fjorden zijn ook zo leuk, daar wil je nooit meer vanaf
Tazia93 schreef:Hahaha dat doet die van mij ook Jodi93! Echt hilarisch![]()
En dan als die eens wegschiet (om god weet welke reden), dan moet ik ze gewoon lange teugel geven want van het moment dat ze gras onder haar hoefjes "voelt", gaat dat hoofdje meteen omlaag en kan het grazen beginnen
TolineS schreef:Hoi Dames en Heren(??)
Ik heb jullie hulp nodig.. Vandaag ben ik erachter gekomen waarom Dex zo tegen de hand is met draven nadat ie door de medische mangel is gehaald. het blijkt dat zijn kiezen de boosdoeners zijn. Het bit kanlt er telkens tegenaan en veroorzaakt irritatie. Ik rijd met een enorm stille hand , voordat daar wat over gezegd wordt. Het bit is de goede maat en het hangt goed in zijn mond. Hij heeft gewoon zijn kiezen ver naar voren staan..
Nu zijn er 2 opties :
Of gaan rijden met Hackamore of de kiezen eruit laten trekken wat ik wel heeul erg drastisch vind..
Wie heeft hier nog meer ervaring mee??
cp112 schreef:Mag ik mij hier melden?
Ik heb 2 weken geleden een fjord opgevangen van mensen die er niet meer voor konden zorgen. Zit totaal niet in de fjordenwereld (ik fok met tinkers) dus ben mij nog een beetje aan het oriënteren.
Ik was eerlijk gezegd nooit zo'n fjordenfan, maar dez die ik nu heb is zó super leuk. Die blijft dus maar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers