Zorg dat ze goed voer en veel vrije beweging krijgt (lekker in het land of in een paddock). Dat is belangrijk voor de kwaliteit van de pezen en de gewrichten, zeker bij een paard dat snel groeit!! Verder moet het geen punt wezen. Misschien heeft ze af en toe wat groeipijn, trouwens.
Mooie Khastiyel van Kharamel GF, nu sinds 22-12-12 in mijn bezit!
Onze jaarling was met 1 jaar 1.40 nu is ze met 20 maanden 1.45 vie de groei tabel zal ze ongeveer 1.53 worden het veulen van dit jaar was vorige maand 1.35 eind februari geboren ook zij zal over de 1.50 gaan schaten we
Mijne heeft ongeveer even grote ouders en zit schoft 1.36, kont 1.40 ondertussen en komt uit een lijn van laatbloeiers. Ze is even oud als de jouwe. Ik denk dat het wel meevalt me je haflinger, ze zal eerder wel tegen de 1.50 gaan aanzitten als ze is uitgegroeid dan dat ze kleiner blijft. Goed toch?
Toen de mijne een jaar geleden arriveerde was ze 1.21, met 5 maanden oud. Dus een stuk later beginnen groeien als die van jou, die al vanaf het begin snel groeide. Misschien zwakt het groeien nu een beetje af, wie zal het zeggen? Ze groeien allemaal zo ontzettend anders, dat valt niet te voorspellen.