♥steffie,zo bijzonder als je was, zo moeilijk is het om je te laten gaan..
It’s easy to love someone when they’re happy. What’s hard is loving someone when they’re crying on the bathroom floor at 2am because everything came crashing down at once.
Aaahw wat een leukerds weer Deftig loopje evelien! Moest ie uitsloven? En leuk stel Brutus en zn vriendje -zijn shettendekens altijd zo lang..als in..halve benen zijn verstopt -
Mijn mooie oude dame ook weer even in dit topic plaatsen! 41 jaar oud en bewijst ook al 35 jaar lang trouwe dienst aan verschillende generaties. Nu ben ik diegene die haar haar mooie laatse daagjes mag gunnen. maar mevrouw is er nog lang niet klaar mee! nog steeds super fit en fris! alleen zijn er wat grijze haren bijgekomen!
natuurlijk is de vraag ook bij mij in mijn hoofd gekomen...hoelang blijft ze nog in ons midden? het kan zo afgelopen zijn. daarom ben ik ook op zoek naar een fotograaf in de buurt van pieterburen (groningen) die de laatste foto"s zou willen maken van deze mooie oude dame. graag pb
41 jaar!! Zoo prachtige leeftijd en dan er nog zo fit uitzien, super Brutus heeft ook een leuk nieuw vriendje zeg. evelienn28, zijn die stallen nu op mini maat? Of kijk ik er zo raar tegen aan? Origineel die deken van bontfire
Zo wordt ik vaak begroet zodra ik er met een fotocamera/mobiel aan kom zetten.
♥steffie,zo bijzonder als je was, zo moeilijk is het om je te laten gaan..
It’s easy to love someone when they’re happy. What’s hard is loving someone when they’re crying on the bathroom floor at 2am because everything came crashing down at once.