joyce2 schreef:@Szan: Lastig hoor... Ik denk dat ik de mensen de complete set terug zou laten sturen en ze een complete nieuwe set zou geven. Het ongebruikte, onbeschadigde glas zou ik dan als reserve of "show model" houden.
Twijfel... Dan moeten ze het terugsturen en dus zelf verzendkosten betalen voor een fout die door ons/PostNL gemaakt is, en ik vind dat niet heel netjes naar de klant toe. Denk dat ik dat niet kan maken? Wij kunnen dan de verzendkosten vergoeden, maar dan betalen wij twee keer verzendkosten (één keer voor het terugsturen van de set en één keer voor het opsturen van de nieuwe set), wat bij elkaar toch al snel €14/15 aan verzendkosten is (en natuurlijk het afschrijven van de nieuwe set die we gratis opsturen, van een paar tientjes). Verder is het praktisch gezien misschien wel de beste oplossing denk ik, dan hebben ze in ieder geval een nieuwe onbeschadigde set
Ik ga er nog even een nachtje over slapen.
@ Mallootje: ik zie het nu ook, kan je website inderdaad niet openen... In dat geval morgen informeren of dat wellicht de reden is waarom de advertentie nog niet online staat? Als dat de reden is, dan is het niet netjes dat ze je geen seintje geven, maar dan is het wel begrijpelijk dat het nog niet online staat.