Arashah schreef:als je echt barslecht fotografeerd dan is het een aanrader om naar die workshop te gaan. ik ben er gister geweest, was erg leuk en leerzaam.
wel had letterlijk iedereen een super de luxe camera en dan kom ik aan met een goedkopere versie (die uiteindelijk beter fotografeerde)
het eerste uur en kwartier zit je stil en luister je naar de truckjes enzo, na een kwartier lag ik al zowat te slapen.. bleh.. daarom zit ik niet meer op school want kan niet stilzitten en val in slaap..
maar het leuke was natuurlijk het letterijk uitproberen van de truckjes, bleek dat het super werkte en dan was het lange zitten wel waard XD
gister was er eventing, erg mooi om te zien! heb ook een foto gemaakt van een ruiter die op de schoft zat en er bijna van af kletterde. het is gelukkig goed gegaan.
het fijne is dat het daar ook behoorlijk licht is, dus je kunt hele mooie fotos maken, ook als je een beginner bent!
maar of het die 35 euro waard was? (abbonees van bit krijgen korting), het had wel wat goedkoper gemogen..
Ben benieuwd dan! Wat voor een camera heb jij; spiegelreflex of,... En met wat voor een lens heb je foto's gemaakt? Leuk dat je met je eigen 'goedkopere' versie de mooiste foto's had! En, jammer dat er volgende week geen eventing is