uudje schreef:Hoe bevalt je barefoot Marcella, heb je nog een andere pommel gekocht of toch maar niet?
Nog niet gekeken.

No_No schreef:Ik heb ook een BF. Ik moet eerlijk zeggen dat het niet mijn favoriet is.. Ik heb nu ook een boomzadel, die wint het toch van de BF![]()
Ik ben ook benieuwd naar Marcella haar ervaring
Rij er alleen mee in de bak. Voor de buitenritten rij ik liever met mijn westernzadel, want dan heb ik voor noodgevallen een knop om me aan vast te houden.

Ik heb vroeger mijn punten in de L2 bij elkaar gereden met de barefoot cheyenne (zonder VPS systeem). Wilde eigenlijk niks anders meer, maar toen had je nog niet de XXL pommel en alleen de XXL fork. En toen waren de pommels en forken heel anders dan die er tegenwoordig in zaten. Uiteindelijk nog heel lang doorgereden met de barefoot Arizona, maar kreeg problemen met mijn heupen. Barefoot Arizona verkocht en uiteindelijk een Equiflex terug gekocht (A-zit en semi-boomloos). Uiteindelijk toch ook weer een passend dressuurzadel gevonden alleen wel helaas met boom en reed dus ook mijn punten niet meer. Maar ik voel dus helemaal niks met een boomzadel en kan daar dus ook niet helemaal lekker op zit. Bollie heel erg afgevallen en had zoiets van we gaan weer eens boomloos proberen. En als het kan wil ik niet anders meer.