Moderators: xingridx, Essie73, Muiz, NadjaNadja, Firelight
Beau_Myrthe schreef:Je bedoelt de 5D? Die stond op marktplaats
Blijf het eng vinden om via marktplaats te kopen dus toch niet gedaan ondanks dat die me ook niet beviel.
Aangezien mijn bankrekening ook niet alles toe laat vroeg ik me af is de 550D nog een aanrader voor mij?
Gianti schreef:wat wil je gaan fotograferenzelf heb ik de nikon D3100 en 18-55 en 55-200
Beau_Myrthe schreef:Je bedoelt de 5D? Die stond op marktplaats
Blijf het eng vinden om via marktplaats te kopen dus toch niet gedaan ondanks dat die me ook niet beviel.
Aangezien mijn bankrekening ook niet alles toe laat vroeg ik me af is de 550D nog een aanrader voor mij?
heb wel eens met de canon 550d met 55-250IS gefotografeerd, leuke combi
Liins schreef:Vandaag de knoop doorgehakt en de canon 60d gekocht! Aansluitend de 70-200 van sigma met stabilisator incl uv filter.
Rib uit mijn lijf, maar wauw! Heel blij mee!
Ook een grote rugtas erbij zodat alles wat ik heb erin past en ik dat fijn kan mee slepen, ipv hangend aan één schouder incl een spontane rug hernia!
Air schreef:Als dat je eis is, snel achter elkaar foto's kunnen maken, is een spiegelreflex misschien niet zo handig. Je kan dan beter kijken naar een betere compactcamera. Dan ben je voor minder geld klaar en hoef je je niet eerst in te lezen over sluitertijd ed.
appiesjappie schreef:nee het gaat niet alleen om het het snelle foto's achter elkaar maken. Als het apparaat het kan vind ik het beter omdat mijn vriend honden traint en dan ben ik meestal te laat met mijn fototoetstel of te vroeg....of ze zijn heel wazig. Als ik een keer aan het rijden bent dat mn vriend er dan ook meteen wat mooie foto's van kan maken. Zonder dat ze wazig worden of net een raar moment een foto maakt.
Benta schreef:Iemand ervaring met de Sony A77?
Ik loop nu met mijn huidige Sony A330 tegen een flinke ruis op een hogere ISO waarde. (die rottige binnenbakken ook he)
Al die verkooppraatjes, allemaal leuk maar ik zou graag ervaringen willen horen.
Mag ook via PB
jcristina schreef:Ik wil ook mijn eerste dig. spiegelreflexcamera kopen en vond dit topic toevallig, wat een experts hier!wie kan me helpen; ik denk dat het de nikon d 3100 gaat worden Maar welke lens kan ik dan beter kiezen; de 18-55 mm of de 18-105?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker