Whitney in de M vaardigheid gister, een 2e prijs (van alle klasses enkelspan pony's samen) en 3 winstpunten rijker . Maar verslagen voor mijn eigen pony...... Roos met haar verzorgmeisje in de klasse L, 1e prijs van alle enkelspan pony's.
Deedee: dressuur Z+16, vaardigheid M+9 en prestatie sport-AA *Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik
Wat een leukerds allemaal! Mijn Renske heeft gister nacht een mooi merrie veulen ter wereld gebracht! Alles is volgens het boekje gegaan! Ze heeft de naam Gabriella gekregen, met als roepnaam Gaby!
Mijn kleine oude dame. Toen ik haar 8 jaar geleden kocht wist ik niets over haar verleden. Enkel dat ze een stamboom had. Nu ben ik erachter gekomen dat ze ooit een veulentje heeft gehad, puur toeval
♫ Maybe I'm a different breed ♪ ♪ Maybe I'm not listening ♫ ♫ So blame it on my A.D.D. baby ♪
Fotografie | Design ████████████████████████████████████████████████████████ B i i R D .nl ████████████████████████████████████████████████████████ Illustratie | Websites
Diaz.. je zal altijd een plekje in mijn hart hebben My Little Pony! Al mijn paardenspullen zijn TE KOOP
Onze Splash, die verkocht is en in het weekend een nieuwe thuis gaat krijgen. Tuurlijk gaan wij haar hier missen, ze zal hier altijd wel een afdruk achter laten.
xBalou, om verschillende redenen is ze verkocht. En aangezien ik geen 3 pony's kan houden, heb ik de keuze moeten maken, zeker geen makkelijke keuze hoor. Maar gelukkig gaat ze een hele rooskleurige toekomst tegemoet met haar nieuwe eigenaars en daar ben ik dan echt wel weer blij om !