Ik baal ik wou nog naar buiten maar nu is het donker en ik heb geen licht

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
takkie_muis schreef:Ik heb deze op het oog , ga ze vanavond passen :
http://link.marktplaats.nl/m787051663
Bauer is wel een ok merk heb ik hier wat gelezen , en voor het geld hoef je het niet te laten
en bescherming een aanrader? vroeger deed ik er niet aan maar lag weleens open , dus ik dub en staat zo lameGoed een gat in me kop staat ook lame
Chantalla schreef:K2 wordt hem dus niet, aangezien ik niet hele brede voeten heb.
Hebben jullie ook een maat groter dan je schoenmaat of ligt dat aan de skeelers die ik nu heb??
_vivi_ schreef:didtje schreef:Ja klopt, zwarte van rsi volgens mij.
waren mega duur toen 14 jaar geleden lol.
Lagers zijn voldoende vet, en wel aan vervanging toe net zo als de wieltjes.
Dus daar ook maar eens achter aan gaan.
Ik had eerst ook van RSI de rolschaatsen, maar omdat ik derby ging spelen heb ik andere gekocht. Ik heb mijn RSI skates nog wel en de wielen daarvan gebruik ik voor buiten.
Ik heb nu derby skates die zijn laag onder de enkel net als een gymp maar dan vet stevig, ook heb ik geen hakje en ik heb er een rubberen nop op zitten.
Maar rolschaatsen zijn nu nog steeds goed aan de prijs, die RSI skates zijn nieuw ook van af 100 euro en dan heb je de 'goedkope' . Bij de derby skates precies het zelfde daarbij is de basic skate 130 euro en die kunnen oplopen tot 700 euro
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Annienke, ComscoreBot, DebGizmo, Firefly289, gaucho, goldith, Janneke2, Wescha en 55 bezoekers