Wie skate nog meer?

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:20

Mylittlejoy, hopelijk niet te hard onderuit gegaan?

Ik heb er weer 15km op zitten voor vandaag. :) Gister 11km en zondag 21km.

Warboel, ik heb zo'n simpel nylon rugzakje met het logo van de Uni er op, ooit eens tijdens een open dag gekregen. Daarin kan ik sleutels, telefoon, een flesje water, de sleutel voor de skeelers (ooit na 22km in the middle of nowhere stilgestaan met een bout die uit het onderstel was getrild) en eventueel een trui kwijt, ideaal.

I want to thrive, not just survive.

mylittlejoy

Re: Wie skate nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:23

Neu, het viel gelukkig mee. Wel een hele blauwe bil en wat stijfjes, maar ja, we leren met vallen en opstaan! Heb ik tenminste wel m'n beschermers écht ingewijd! :))

Ik dump m'n sleutels telkens bij m'n skatemaatjes... O:) Eén voordeel van de minst stabiele in de groep zijn, haha!

Adonis B+11 L1+10 L2+19 M1+28 M2+15Z1+1
Escada B+16 L1+19L2+2

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 16:43

Warboel schreef:
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zo, geen superrondje maar was wel lekker in de zon.
Had vanochtend al gesport (zumba :D :D ) en heb op dat lange rechte stuk even wat remtechnieken geoefend. Dus vandaar dat m'n rondje wat langer duurde dan normaal :P

Ooh, met welke app doe je dit? En klopt het ook een beetje?

It doesn't matter if you're weak; if you struggle hard enough, you can make a miracle happen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:12

Gelukkig maar mylittlejoy! Mijn oude beschermers hebben ook flinke oorlogswonden haha! M'n nieuwe gelukkig nog niet *klopt af*

Oh dat is handig Tasserd (lol toepasselijk) denk dat ik misschien toch ook maar een keer zo'n tasje koop.

Dat is Runtastic Pro xBerber! Ik heb de betaalde versie maar je hebt ook een gratis versie en die is ook prima :j en ja klopt aardig! M'n route klopt sowieso helemaal. Die 2 meter stijging klopt ook, ben een bruggetje over gegaan haha. En de tijd ook :)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:55

Stiekem had ik als boktnaam ook Tas gewild, maar die was al bezet ofzo. :Y)

Fijn dat het meevalt Mylittlejoy!

Die app ziet er inderdaad fijn uit. :) Ik gebruik zelf RunKeeper, volgensmij zijn die 2 wel aardig vergelijkbaar. Heb je veel extra bij zo'n betaalde versie?

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 17:59

Ik heb al een hele tijd de betaalde versie maar er waren wel wat verschillen geloof ik ja! Zou ik even na moeten kijken :)

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:14

Ik ben even aan het google'n geslagen, je hebt inderdaad een flink aantal opties meer. Is het overwegen wel waard. :j

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:18

Warboel schreef:
Gelukkig maar mylittlejoy! Mijn oude beschermers hebben ook flinke oorlogswonden haha! M'n nieuwe gelukkig nog niet *klopt af*

Oh dat is handig Tasserd (lol toepasselijk) denk dat ik misschien toch ook maar een keer zo'n tasje koop.

Dat is Runtastic Pro xBerber! Ik heb de betaalde versie maar je hebt ook een gratis versie en die is ook prima :j en ja klopt aardig! M'n route klopt sowieso helemaal. Die 2 meter stijging klopt ook, ben een bruggetje over gegaan haha. En de tijd ook :)

Heb je bij die wifi nodig? Waarschijnlijk wel.
Ik ben al een tijd opzoek naar een app waar je het zonder internet kan doen.. Lukt me niet echt :')

It doesn't matter if you're weak; if you struggle hard enough, you can make a miracle happen.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:22

Volgens mij niet persé, maar pin me er niet op vast!

Thrive

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:23

Alleen GPS toch? En zodra je weer thuis bent 3g/wifi om het naar de site door te sturen?

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:28

Ik probeer het wel ff uit. Hijs nu aan het installeren :) Bedankt iig.

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:33

Oh nog één vraagje, Warboel, op welke activiteit heb jij hem staan? Hij geeft bij mij geen ''skaten'' of ''skeeleren'' weer.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:37

Inline skaten!

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:41

Ah, heb ik niet eens aan gedacht dat dat 'm ook kan zijn.
Bedankt!
Heb net ff een blokje om gedaan om te kijken of t werkt :)

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 18:47

'T klopt aardig :D
Alleen hij zegt dat ik dwars door huizen ben gegaan.. :')
Moest even uitwijken voor een brommer, denk dat 't daaraan lag. :=

prugelpiet
Correspondent

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 19:31

Mijn eerste valpartij is een feit :') op de skatebaan over de schans, het sprongetje op ging mis :') Baf, zo aan de andere kant weer naar beneden _O-

Een herinnering in liefde, is een herinnering voor altijd.

Maaiike94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 15:25

Wat een valpartijen onder de bokkers hier. Leren gaat idd met vallen en opstaan.

Ik gebruik endomondo om mn route en snelheid e.d. te tracken. Heb je idd alleen GPS voor nodig, kaart wordt er achteraf onder geplakt als je weer internet hebt.
Mijn rondje van zondag:
Afbeelding

Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 16:10

Ik ben nog steeds niet omgevallen -klopt af- Heb voorlopig geen bescherming dus ik mag ook niet omvallen :')

Ssstt

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 16:31

ik gebruik ook endomondo. Net terug van mn rondje. Van de week even wieltjes switchen, gaat de boel hopelijk wat langer mee.

Ostra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 16:40

Ziet er goed uit, ik gebruik nooit endomondo maar wil het wel gaan doen zodat ik een beetje kan meten hoe snel ik ga. Veel bokkers die moeite hebben met bruggetjes viaducten en dijken. Ik woon zelf op een eiland met bijna alleen maar dijken dus ben het wel gewend. Remmen doe ik door de pizzapunt en van groot naar klein zeg maar, dat werkt goed. Ik hoef eigenlijk nooit in de berm te duiken gelukkig. Vanmiddag lekker een rondje gedaan. 20 minuten ongeveer 5 kilometer. Wat ook kan om te remmen is achter een fiets hangen :P Ging vroeger wel eens skaten met mijn ouders of vriend. Tegenwoordig alleen, ben het mijn hond ook aan het leren ( meelopen ;) ).

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:02

Ik gebruik de looptijden app, werkt ook prima :j

ikkuhh90

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:27

Vandaag een ronde gemaakt van 40 km een vriendin, voel me voeten nu wel een beetje ;-)

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 17:44

Ik heb de nieuwe!
Heb alleen in de winkel vorige week niet goed genoeg opgelet dus nu uitzoeken hoe ik ze weer losmaak en uitkrijg... :')

Edit: gelukt!

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:16

gisteravond mijn eerste kleine stukje geskatet. uitgelachen door de buren.
enige nadeel dat je bij ons eerst de straat uit moet martelen(klinkers), voordat je op het asfalt komt.

[i]“Follow your dreams, because you wouldn't want it so bad if you couldn't have it. The universe gives you these dreams because you can have them. If you're willing to work for it, you can have anything you want.”

Michael Flatley
[/i]

-14kg!

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 16:38

Bij ons ook miekje. We hebben wel 1 geasfalteerde weg in het dorp, hoera :') (die loopt rond het dorp)