Deedee: dressuur Z+16, vaardigheid M+9 en prestatie sport-AA *Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik
@elselianta; wat een plaatje is hij zeg! Wat een verschil ook in de wintervacht @Mandyy; Lekker ingepakt voor de winter, hij heeft wel een prachtig hoofdje. @Rianne1994; Alvast gefeliciteerd! @Dennis; zag het topic langskomen gefeliciteerd met jullie behaalde resultaten, het plezier straalt er vanaf!
Eerste keer dat ik mijn vent hier show, nog een foto van afgelopen zomer, maar hij zag er daar zo mooi uit Hij is 13 jaar oud, hengst en als alles goed gaat is er aankomend voorjaar zijn eerste veulen.
Mijn kleine uk doet het zo goed! Ze heeft nu een paar keer aan de dubbele longe gelopen en ze biedt zoveel aan maar moet eerst ook meer goed leren op een regelmatig tempo te blijven lopen en daarnaast op d'r eigen beentjes
Ja klopt, van MHS de 9 cm. Enkelgebroken, dubbelgebroken en ingebroken geprobeerd maar overal bleef ze op een niet prettige manier op kauwen dus toen deze gaan proberen. Ik heb hem zo bevestigd dat er geen hefboomwerking bij komt kijken en ze accepteerde hem vanaf de eerste keer heel fijn.
Ik kreeg van de week een leuk alternatief ze horen van uggs: ze heeft kaplaarzen aan