Stal Louwers vind ik er ook altijd goed uitzien

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT
Mondy schreef:Mondy schreef:Leonie daar heb ik de 24e wedstrijd. Binnenbak (de grote) is inderdaad vervangen.
Van mij wel hoor, al weet ik niet hoeveel je dan kan zien van de schietberg van het pensiongedeelte.
ReJo schreef:Hmm, herken je zo niet!
Zal de 24e goed opletten of ik je zie
leonie1988 schreef:Amable schreef:Leonie > Wat zoek je verder precies? Hoeveel buiten, prijs, groot of juist klein, dingen zelf doen of juist geheel vol pension, maximale reistijd/afstand?
Mijn eisen zijn: Zoveel mogelijk naar buiten, liefst hele dagen. Hoe groot de stal is maakt me niet heel veel uit, zolang het maar geen manege is. Liefst geheel vol pension, aangezien ik niet iedere dag kan komen. De prijs moet niet boven de 300 euro uitkomen, dat is me te gek. En ik wil graag een stal met goede mogelijkheden om buiten te rijden. En op zijn minst een buitenbak/paddock om te kunnen longeren/rijden.
En niet geheel onbelangrijk, ik vind de sfeer heel belangrijk, ik ben zelf een recreatieruiter en ik kan het wel waarderen als er meer recreatieruiters op een stal staan. Ik heb ook op een stal gestaan waar alleen (onvriendelijke) wedstrijdruiters stonden, die hun paard niet buiten wilden zetten vanwege eventuele blessures. En dan voel ik me echt niet op mijn gemak met mijn dikke kont en mijn haflingerIk vind het fijn om op een stal te staan waar je elkaar ook een beetje kunt helpen in het geval van een weekendje weg of ziekte bijvoorbeeld.
Reistijd is een beetje lastig uit te leggen, omdat ik nu nog niet precies weet waar we gaan wonen, maar het zal Geldrop of Veldhoven worden waarschijnlijk. En ik vind 20 minuten reistijd wel de max eigenlijk. Maar voor de perfecte stal rijd ik natuurlijk wel wat extra
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers