Jessix schreef:ElCid schreef:Ik vind Rico wel een heel mooi paard, hij heeft geen typisch Lusitano hoofd, maar verder toch wel het Lusitano type. Hij is niet de jongste meer, 17 jaar oud en heeft op topniveau sport gelopen, dus hij heeft wel wat geleden. Ik heb kinderen van hem gezien die ik toch wel erg `aangenaam` vond.
Zijn eigenaar is 23-24 april bij ons voor een clinic ( Antonio Borba), als je meer informatie zou willen.
Daar staat ook Zefiro, ook niet groot ( 160 cm), hengst met erg goed papier ( Rico x Hostil).
Hostil staat daar ook, de vader van Soberano, en in mijn optiek een betere hengst dan Soberano zelf. Soberano fokt vooral mooie kinderen met compacte merries; dan komen er echt hele mooie, goed gebouwde kinderen uit. Met grote lange merries werkt die combinatie een stuk minder goed.
http://www.santoandrelusitanos.com/en/c ... hp?catid=1
Heb jij toevallig zelf foto's gemaakt van Hostil? Ik zou graag wat meer zien van hem dan de gebruikelijke foto's met Anky op zijn rug.
Hostil was toen niet op de fokkerij, hij was op het dekstation voor sperma winning. Ik kan Antonio wel vragen of hij een paar mooie foto's van hem heeft.