Ze hebben daar regelmatig nieuwe aanvoer, ik zou gewoon even aangeven wat je zoekt.
Foto's genoeg natuurlijk hoor!

Inderdaad een erg groot verschil met en Arabier, ik moet dan ook nog steeds erg wennen. Ik ben gewend aan direct reactie op alles en dat is bij Ello helemaal niet zo. Die is nieu zo explosief. Wel zo fijn, maar voor mij echt wel wennen.
Wat Irene zegt over het wennen van Zwitserland naar Nederland herken ik ook wel. Het heeft echt een poos geduurd voor hij zich op z'n gemak voelde en inderdaad ook last van z'n darmen gehad. Nu is het gras bij ons ook best wel rijk. Het gaat nu al veel beter.
Paarden aan huis is heerlijk, zou het niet anders meer willen. Het beperkt je alleen wel als je weg wilt... Wij wonen in het midden van het land, in de Betuwe. Qua uit rijden niet de meest geweldige omgeving. Maar als we straks met de trailer op pad kunnen (wil hem eerst nog wat beter leren kennen), zitten we in 10 minuten in het bos van de Utrechtse Heuvelrug. En ook niet van harte welkom om langs te komen hoor! Niet echt om de hoek voor jou, maar als je toch eens in de buurt bent...