rider schreef:Daphne, wat gaaf! Op de foto ziet hij er relaxed uit zo voor de koets.![]()
Amoroso: welkom!
Dank je Rider!!!
Moderators: Ymor, Melissa0304, RianneH, Neonlight, balance
rider schreef:Santi kan ook heel nukkig worden als ik met teveel (teugel)druk rij, ik heb de indruk dat dit ook wel een beetje rastypisch is. Dat is één van de hobbels die ik met hem in het begin moest nemen in ieder geval, ik had de neiging om teveel te willen controleren (zeker op momenten dat hij heel explosief wordt) maar dat geeft alleen maar gedoe.
Ik weet natuurlijk niet of dat voor die van jou ook zo geldt, of wat je precies bedoelt met geen druk accepteren. Misschien vind je het een keer leuk om te komen kijken als mijn instructeur komt lesgeven? Hij heeft veel ervaring met Lusitano's (heeft zelf ook een Veiga) en heeft mij heel erg geholpen ( en helpt nog steeds) om Santi beter te begrijpen en het onderste eruit te kunnen halen zeg maar.
Jessix schreef:Lusitana schreef:Druk hoort sowieso niet in dressuur maar in Nederland is men het in de loop der jaren het als normaal gaan accepteren.
Dat is nou ook weer een beetje overdreven...We zijn in Nederland echt niet allemaal Anky fan net zoals ze in Portugal niet allemaal Nuno Oliveira zijn!
![]()
Jessix schreef:Lusitana schreef:Druk hoort sowieso niet in dressuur maar in Nederland is men het in de loop der jaren het als normaal gaan accepteren.
Dat is nou ook weer een beetje overdreven...We zijn in Nederland echt niet allemaal Anky fan net zoals ze in Portugal niet allemaal Nuno Oliveira zijn!
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers