[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Mondy
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:04

Melati_vS schreef:
Wauw je lippenstift Mondy <3!
Welke kleur is dat?

Dat is de Smashbox liquid Blast Off
Benieuwd hoe je nieuwe kleurtje staat.

Thx voor de complimenten ! Bij deze wimpers niet het idee ze er meteen af te willen halen, dus het gaat de goede kant op :')

DnT mooie look haha !!! Cami is zo leuk <3

Mondy R.I.P. 30-05-2012 <3 JollyJoker
    Be a appaloosa in an arena of sorrels.<|-

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:11

Mooie look Mondy! Wou ook vragen welke kleur je op je lippen had maar die heb je hierboven al beantwoord :))
    Cami staat je goed zeg, DnT!

Mlt94

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:35

Bij cultbeauty dnt, een webshop uit Groot Brittanië, dus geen invoerkosten.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:09

Fijne look Anc! Kleuren zijn het dus ook niet voor mij, maar ach. Keertje uitproberen moet kunnen :)) Nu maak ik er iemand anders blij mee, ook tof.

Kleuren staan je heel goed Mondy! Hele gave look!

Ik heb al twee binnenzitdagen, en als ik buiten kom dan is het om naar stal te gaan. Niet echt iets voor een fullface ofzo, ze zien me aankomen :')

"Without you.. Without you the poetry within me is dead."

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:40

Zijn er hier mensen met de Zoeva Caramel Melange Palette? Heb 'm zojuist besteld en ik ben zooo benieuwd <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:07

Volgens mij heeft Drunksheep die.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:13

Jaaa Anc lekker wief <3

En Mondy, wat zie je er prachtig uit! Goeie look.

Ik heb idd het Caramel Melange palette :j

Joe!

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:20

Hoe bevalt ie? Heb een beetje terug gespiekt in het oude topic naar oude looks van jou met oa dat palette, erg mooi! Heb nog niet eerder een Zoeva palette gehad dus ben benieuwd naar de kwaliteit en de kleuren :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 17:39

*kruipt uit de meelees modus*
    Ik heb een registratie code over voor de vakbeurs uiterlijke verzorging op 28/29/30 januari in Gorinchem.
    http://booking.evenementenhal.nl/nl/vak ... 0wodTEAKZg

Let op: als je geen kvk nummer hebt kan je alleen op maandag 30 jan.
    Deze beurs is all in, dus eten/drinken is gratis, evenals parkeren.
    De code geeft gratis toegang voor 1 persoon.

*kruipt weer in meelees modus*

-The outsider for life-
    Ambassadeur van
    Dogstar Foundation

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:00

Kelly schreef:
    Hoe bevalt ie? Heb een beetje terug gespiekt in het oude topic naar oude looks van jou met oa dat palette, erg mooi! Heb nog niet eerder een Zoeva palette gehad dus ben benieuwd naar de kwaliteit en de kleuren :D

Ik heb hem ook en een oranje look mee gemaakt, zoeva zijn heerlijke palettes! Zal ff foto's posten uit t vorige topic:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De cacao is ook zo geweldig!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Doei.

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 19:36

Oef nu is het wel erg verleidelijk om de cacao ook te bestellen := wat een prachtige kleuren, bedankt voor de swatches!

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 20:03

Wat kosten die palettes drunksheep? :Y)

Shizzle jou laatste looks waren zoals altijd weer om te kwijlen!
    Mondy wat ga jij vooruit, ben jaloers! En dankzij jou ga ik van t weekend ook even een setje wimpers halen haha zo lekker enthousiast, ook maar weer eens aanklooien!
    Elke, vind het nog steeds zo jammer dat eindhoven zover weg is voor mij! Anders had ik ook echt eens langsgekomen!

Welkom alle nieuwe meiden! Zie een hoop geslaagde looks voorbij komen, volgens mij is niemand meer op het "beginnend" niveau inmiddels haha!

Ik moet trouwens toegeven dat ik vaak de "instagram" wenkbrauwen echt wel gaaf vind, alleen dan niet zo vreselijk breed maar gewoon beschaafd! En ik hou van de meeste smokey looks die daar voorbij komen <3

Ik ben voornamelijk meelezer geweest afgelopen tijd, ik vergeet halverwege mn stukje altijd wie wat heeft gezegd.. En zit altijd op mn telefoon op bokt dus terugscrollen en zoeken gaat altijd zo lastig :n

Nog even een recent fotootje! Was vorig week vrijdag jarig en bleek dat ze een suprise party voor me hadden georganiseerd super lief! <3
    Maar goed dat ik even een poosje voor de spiegel heb gestaan haha
    Afbeelding

Insta;http://www.instagram.com/@boelie_w

No drama. No glory.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:44

Ik heb de Zoeva Cacao, zo fijn, zo mooi <3
    Echte aanrader!

28-11-2014 05-02-2017 25-11-2017 [o]

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:55

Meiden sorry dat ik niet zo actief ben.. gebeurd momenteel t een en ander in mn leven (pb voor wie t wilt weten ga t niet openbaar zetten)
    Lees en kijk wel alles mee en zie prachtige looks voorbijkomen.. ga donderdag als t goed is naar t musical awards gala dus wellicht dan ff n foto van mijn kant :)

FHS Jelle L2+2
    Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2 en Kalim L1+6

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:08

Ik heb de Plaisir Box zelfs van Zoeva, met het Cocoa Blend palette, het Blanc Fusion palette en het Caramel Melange palette. Vind ze alledrie zó ontzettend gaaf. Gebruik ze ook best vaak! Al is het alleen maar voor Bitter Start uit het Cocoa Blend palette als basis, of juist Almost Burnt uit het Caramel Melange palette omdat het zo'n ontzettend gave goud is <3 helemaal met wat fixing spray is 'ie lekker metallic. En zo zijn er zoveel gave kleurtjes!

Ze zijn echt goed betaalbaar (€22,00 los of met Douglas card-korting €19,80) en de pigmentatie is echt top! Wel wat fall-out af en toe. Ik ben er heel tevreden mee in ieder geval.

Joe!

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 00:02

Ah wat gaaf die box, had er zelf ook even naar gekeken maar helaas eigenlijk overal al zo'n beetje uitverkocht... maar voor die prijs zitten de andere twee palettes er voor mij ook zeker in als deze bevalt <3

Hanafubuki
    Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 10:31

Douglas heeft hem nog toch? De Plaisir?

Wir leben nur einmal
    Wir lieben das Leben
    Wir lieben die Liebe

Hanafubuki
    Zeg maar Hans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 12:58

Wir leben nur einmal
    Wir lieben das Leben
    Wir lieben die Liebe

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:15

Jans schreef:
    https://www.maybelline.com/face-makeup/ ... ime-primer heeft er hier iemand deze primer wel eens gebruikt?

1 keer, een vriendin van me had hem. Was wel prima voor mij, niet geweldig ofzo maar zeker prima. De beste primer blijft voor mij toch de L'Oreal Paris Skin Perfection Magic Touch Instant Blur. Hele mond vol haha, maar echt de beste. Ik vind m beter dan Porefessional van benefit en die van makeup forever etc.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:25

Jans schreef:
    https://www.maybelline.com/face-makeup/ ... ime-primer heeft er hier iemand deze primer wel eens gebruikt?

Ja ik, die heb ik een tijdje geleden in de DM in Duitsland gekocht omdat ze de babyskin niet meer hadden. En aangezien deze ook van Maybelline is had ik gehoopt dat hij net zo fijn zou zijn. Maar inmiddels gebruik ik alweer de babyskin. Ik vond de facestudio veel te vet (om het zo maar te zeggen, hij was heel dik en vettig qua substantie) en hij deed zijn werk veel minder goed dan de babyskin.
    edit: ik had trouwens wel de kleurloze variant.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:56

Nou ik heb ook eindelijk foto's kunnen maken die van goede kwaliteit zijn, kan je de make up ook eens zien zitten :')
    Ik draag hier een klein beetje foundation en concealer. Een lichte contour en highlight, want daar ben ik niet zo goed in. :P
    Als lipstick Mac Relentlessly Red. En een oogschaduw look met mijn Zoeva Cacao Blend palette met wat eyeliner.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
    Afbeelding
    Oh ja op deze foto kijk ik lekker moeilijk maar dat komt omdat ik recht in de flits keek, daar kan ik niet zo goed tegen, haha!
    Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 19:19

Even een Google search en de prijs en verkrijgbaarheid van de Zoeva palettes is binnen mum van tijd bekend. :D

Zit ook steeds meer te denken om Blanc Fusion en Caramel Melange aan te schaffen maar die twee hebben allebei wel een kleur die ik weinig tot nooit zou gebruiken. Twijfeltje dus.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 22:51

Jellybeans schreef:
    Nou ik heb ook eindelijk foto's kunnen maken die van goede kwaliteit zijn, kan je de make up ook eens zien zitten :')
    Ik draag hier een klein beetje foundation en concealer. Een lichte contour en highlight, want daar ben ik niet zo goed in. :P
    Als lipstick Mac Relentlessly Red. En een oogschaduw look met mijn Zoeva Cacao Blend palette met wat eyeliner.
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
    [ [url=m/OIB5xm.jpg]Afbeelding[/url] ]
    Oh ja op deze foto kijk ik lekker moeilijk maar dat komt omdat ik recht in de flits keek, daar kan ik niet zo goed tegen, haha!
    [ [url=m/qqKj9A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi kleurtje op je ogen! Vind hem qua combi met de lipstick iets minder. Ik zou het bij je ogen iets meer ophoog laten gaan, zodat de kleur langzaam uitvaagd :)

black is my happy color

· instagram: _velvetblack ·

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 07:50

Ik was dinsdag in amsterdam en ik wou dolgraag de Kiko en Mac in. :oo Maar ik durf dat gewoon niet! Alsof ik het niet waard ben ofzo. Ik voel de hele tijd ogen in mijn rug en kan niet rustig rond kijken. Zo vervelend.

Ies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 08:23

DnT: Mooie look weer, vind je haar ook erg leuk zitten :j
    Friemel: Ik had geen idee van het bestaan van deze paletten, maar ik ben om haha! Zag dat je ze bij de Douglas kunt kopen voor 60 euro (3 palletten), ik wacht nog even op mijn Morphe Fall into frost en dan wordt dit mijn volgende aankoop *\o/*
    Yltje: Mooie grote ogen heb je!
    Jellybeans: Kleurtje op je ogen staat je goed! Zou hem alleen wat verder uitblenden, dan komt het nog mooier tot zijn recht.
    Fair: Vind het heel herkenbaar wat je zegt! Voel me ook altijd opgelaten als ik wil snuffelen tussen alle make-upjes. Aan de ene kant wil ik graag geholpen worden, maar aan de andere kant wil ik ook zelf wat proberen. En als ik dan geholpen wordt heb ik altijd het gevoel dat ik snel moet beslissen en niet van alles kan proberen haha. Maar het personeel staat er voor, af en toe gewoon doen. :o

Als je los laat, heb je twee handen vrij