Daar zal de nakomeling van, de al door vijf amazones op het hoogste niveau uitgebrachte, Vitana V (v.Donnerhall) weer zijn enorme mogelijkheden laten zien aan het grote publiek.
Ik zal het even uitzoeken, maar door haar huwelijk met Koning Willem III werd zij volgens mij koningin. Pas toen hij op sterven lag, werd zij regentes en nam ze zijn taken over, tot Wilhelmina oud genoeg was en gekroond werd.
~~Paardenzijndespiegelvanonzeziel~~ Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb?
Ik ben even aan het zoeken geweest, maar dit lijkt me toch het meest betrouwbaar: https://www.koninklijkhuis.nl/onderwerp ... -1858-1934 Mocht jij een andere bron hebben waaruit blijkt dat ze geen koningin was, hoor ik het graag. Maar volgens mij klopt het toch wat er staat
Edit: ik reageer nu op een bericht dat er niet meer staat
~~Paardenzijndespiegelvanonzeziel~~ Hoe komt het dan toch dat ik zo'n eigenwijs stuk vreten heb?
Haar mand kreeg een herseninfarct (....waren niet weg te slaan bij d'r) d'r staat een beetje gek imo Volgens mij is overspoelt juist overspoeld met een D.
Laatst bijgewerkt door NinaCharlie op 30-01-17 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt
De titel klinkt wat raar. Of het moet drugstesten (meervoud) zijn. Of je kunt er dopingtesten van maken.
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! De Bokkersbokaal zoekt nieuwe zoekers! De wat? [LZP] Bokkers Bokaal - Ga ook mee op zoek!! Soort geochaching/ schatzoeken, maar dan op zijn Bokts! Mega leuk en je komt nog eens ergens! &if=1