xyzutu2 schreef:Met het nieuwe hoofdstel!
Is dat nou ook al donkerder geworden door het zeewater?
Ik denk dat dat aan de foto's ligt, het was volgens mij niet echt verkleurd. Ik heb na afloop wel een paar uur lang kunnen poetsen.
Zand, zout & zweet op m'n mooie nieuwe spullies.
Citaat:
Hij oogt op de foto's een stuk groter/opgerichter, dus ik kan me wel voorstellen dat hij mensen op is gevallen.
Ja, hij liep ook aardig te sjouwen. De trekpaarden zijn ontzettend traag dus die stoet gaat slooooom, ver onder Santi's tempo. En ik wilde graag een beetje achteraan rijden want er lopen behoorlijk wat schopknollen tussen en daar wil ik niet achter of naast. Dus achterin moest ik Santi een beetje entertainen want hij is met dit soort dingen wel vrij energiek.
Gelukkig is hij nu weer sterk en bespierd genoeg om meer opgericht te lopen en dan kan hij z'n energie omhoog gooien ipv naar voren. Dan biedt hij passage aan of terre-a-terre en dat kalmeert hem dan in de zin dat hij in die verzameling ontspanning kan vinden.
Op het strand werd hij wel even erg fel maar de groep ging volgens mij ook onbedoelt aan de kletter (of in ieder geval in totale wanorde). Gelukkig blijft hij wel bij me/stuurbaar en dat was maar goed ook want de ruiter voor ons werd afgesneden en klapte vol uit het zadel, ik kon Santi gelukkig opzij sturen anders waren we over haar heen gereden.
@Daphne: Meteoor ziet er goed uit! Fijn dat hij nu ook weer contact zoekt. Vervelend dat Cedro last van z'n maag heeft!