Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Joolien schreef:Wauw wat een knap dier Keona!
Ik heb voorzichtig maar eens een advertentie gezet op FB, ben benieuwd. Heb wel aangegeven dat ik voorkeur heb voor het Iberische ras, maar ook erbij gezet dat ik weet dat het lastig is, dus een allrounder mag ook.
Ik ga denk serieus alvast sparen voor een knappe Lusitano, word er steeds verliefder op![]()
ik ben trouwens 1.75 mtr, maar ik reed een paar jaar terug ook op een andalusier van 1.50 mtr krap.
[ [url=m/zz2Pxo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z7E6cJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Educado ©Liselot Kamphuis
Duijfje schreef:Spannend Ingrid! Ben benieuwd naar het veulentje dat eruit gaat komen.![]()
Een van de merries van Hester is nu drachtig van Dolár, ook een van deze maanden uitgerekend. Ben daar ook erg benieuwd naar.
Leuk om die foto's zo te zien! Zo zie je maar dat maten soms niet veel zeggen
keona schreef:Joolien schreef:Wauw wat een knap dier Keona!
Ik heb voorzichtig maar eens een advertentie gezet op FB, ben benieuwd. Heb wel aangegeven dat ik voorkeur heb voor het Iberische ras, maar ook erbij gezet dat ik weet dat het lastig is, dus een allrounder mag ook.
Ik ga denk serieus alvast sparen voor een knappe Lusitano, word er steeds verliefder op![]()
ik ben trouwens 1.75 mtr, maar ik reed een paar jaar terug ook op een andalusier van 1.50 mtr krap.
[ [url=m/zz2Pxo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z7E6cJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Educado ©Liselot Kamphuis
mooie foto. als je intressen hebt in een lusitano pb me maar
rider schreef:Denise: succes op jullie nieuwe stal! Fijnere voorzieningen?
Fijn dat je het vertrouwen weer wat terug hebt, Daphne. Hij oogt nu best relaxed. Knap ook dat je hem met bb-pad rijdt als hij af en toe zo kan spoken! Ik vind hem nog wel heel erg onrustig in de aanleuning en stram in z'n kaak, zo op de video. Is er recentelijk een tandarts en/of osteo bij geweest?
rider schreef:Klinkt alsof het geen makkelijk paard is inderdaad. Ik vroeg het vooral omdat me opvalt dat hij z'n kaak heel stram houdt bij het stellen in draf (1.05-1.10), er lijkt hem daar iets niet helemaal lekker te zitten. Maar het is natuurlijk maar een momentopname.
Daphneeeej schreef:Ohja ik snap wat je bedoelt! Dat is onze net nieuw aangeleerde oefeningSchouder binnenwaarts die is nog niet echt (gewoon totaal niet) bevestigd dan word hij idd heel extreem strak! Dat klopt wel ja.
Gebruikers op dit forum: Googlebot en 1 bezoeker