[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Hanmar, EvelijnS, Shanna, Dani, benangelique, Ladybird

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 13:59

Ja... O:)

Lightning Rose QA (alias Bliksem) en ik zijn Klasse IV/CEI 3* (160km)
Meer dan 2500 wedstrijdkm samen :D
https://poweredbylightning.net/ Over endurancerijden en trailrunnen :)

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:16

Joolien schreef:
Ik vind je ooglook ook mooi, maar mis wat pieken aan de binnenkant van je oog.

Ik kon m toch niet laten liggen. En hij is in t echt nog zoveel mooier <3

[ [url=m/YaFbbF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk! En goed pigment heeft 'ie ook! :j

Avelienvd schreef:
Beetje veel blush verder wel tevreden
[ [url=m/r21L8j.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jo9ueT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zQSKWo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind dit een hele mooie look! :j

Donnar, wat gaaf die look zo met dat paars! Leuk dat het ook terugkomt bij je ogen.

Tytonidae, je lippen zijn echt prachtig zo, kan me goed voorstellen dat je er blij mee bent!

Mickeytje, ik vind dat je beide wenkbrauwen goed kan hebben maar vind rechts inderdaad een stuk beter, past goed bij je gezicht! :)

Melati, wat zit die eyeliner er retestrak op zeg, wauw!

Flower, thema 'fout'? Woeps, dan loop ik er vaak fout bij met die kleuren hoor! :D _O- Maar vind je look geslaagd. :j

Jolien, op de foto's zonder hoed is het wel goed te zien inderdaad. Ik vind alleen bij de foto met je ogen dicht dat je iets te ver naar je wenkbrauwen door bent gegaan, op de foto met je ogen open valt dit niet zo heel erg op overigens.

Ikwashier schreef:
Oja ik zie het! Bedankt :)

Iemand aanraders voor primer voor het gezicht? Ik heb een gevoelige/droge en glimmende huid

MAC weet ik zo niet maar ik gebruik zelf sinds kort de primers van Urban Decay. Ik heb een enorm gevoelige en droge huid en mix eigenlijk 3 primers van ze, de self-adjusting, de optical illusion en de urban defense en merk een enorm verschil in mijn make-up applicatie. Daarnaast hebben veel van UD's producten factoren erin zitten die bij veelvuldig gebruik de huid ook een boost geven en verbeteren, wat ik enorm fijn vind.

Djilna schreef:
Mooie warme look Jolien!
En Flower wat fleurig! Inderdaad niks fouts aan hoor :D

Vrijdag ben ik naar Elke gereden vanuit werk, of althans MAC in de Bijenkorf Eindhoven. Teveel gekocht, maar super blij mee :)) In ieder geval een fijne foundation rijker zoals gepland, de rest was collateral damage zeg maar :+

Maar zo het geld waard. _O-

Ik ben zelf ook langs geweest bij Elke (hoefde niet zo ver te reizen als Djilan uiteraard :+) en 4 lipsticks rijker geworden. Heb met twee meteen looks gemaakt gister en eergister maar heb de foto's even niet bij de hand dus zal die later uploaden. Ook bij de NYX counter wat apartere lipkleuren ingeslagen waar ik al tijden naar sta te kijken en over aan het twijfelen was. :j

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:18

Al heel lang niet gereageerd hier, maar lees nog steeds mee :)

Voor de mensen die in Londen zijn geweest, hebben jullie tips voor waar ik make up kan kopen O:) ?
Merken als Too Faced, Kat von D, Tarte?

The quieter you become
The more you can hear

MiickeytJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:18

Joolien ik vind je look echt heeeel gaaf! :D

Dit is mijn look voor vandaag. Een keer, voor mijn doen, een wat fellere kleur op m'n lippen. Moet zeggen dat het me niet slecht bevalt. :+

Afbeelding

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:21

Darah3 schreef:

Voor de mensen die in Londen zijn geweest, hebben jullie tips voor waar ik make up kan kopen O:) ?

Selfridges op Oxford Street verkoopt heel veel merken zoals MUFE, Too Faced. Debenhams verkoopt exclusief Kat von D, als ik me niet vergis.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 14:22

Jolien wat een lekker kleurtje !!!
Die "foute" look is helemaal niet fout, mooi juist :j
Mickey wat staat dit mooi <3 en ik zie je veel liever lachen op de foto, heel mooi :))

[o]Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
[EJL-ITP] Op naar 2019 met mn vriendje Woldhoeves Jolly Joker.
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 15:11

Shizzel schreef:
Djilna schreef:
Vrijdag ben ik naar Elke gereden vanuit werk, of althans MAC in de Bijenkorf Eindhoven. Teveel gekocht, maar super blij mee :)) In ieder geval een fijne foundation rijker zoals gepland, de rest was collateral damage zeg maar :+

Maar zo het geld waard. _O-

Ik ben zelf ook langs geweest bij Elke (hoefde niet zo ver te reizen als Djilan uiteraard :+) en 4 lipsticks rijker geworden. Heb met twee meteen looks gemaakt gister en eergister maar heb de foto's even niet bij de hand dus zal die later uploaden. Ook bij de NYX counter wat apartere lipkleuren ingeslagen waar ik al tijden naar sta te kijken en over aan het twijfelen was. :j

Jij weet ook wat ik gekocht heb ja :P Haha dank nog voor de hulp ;)
En 4? Ik heb er maar 3 onthouden! De 2 groene en de VG, maar wat is nr 4?
Laatst bijgewerkt door Djilna op 27-03-17 15:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 15:12

Mickey wat leuk! Past helemaal bij dit mooie weer :)

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:22

Thanks voor antwoorden! De prep was helaas online uitverkocht. Morgen maar eens de Douglas binnenstappen. Hoef niet perce producten van mac, maar wel die ze bij de Douglas verkopen :)

Frisse foto Mickey!

[o]

kaylee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:14

Heeft een van jullie al de kortingscode geprobeerd van MAC?
Je zou met de code GIFT2017 tien euro korting krijgen, maar het wil mij niet lukken, hoeveel ik ook in Mn mandje stop....

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:21

Ik heb zojuist de liquid Androgony gekocht van JS. Ben erg benieuwd! Zit stiekem te wachten totdat de nieuwe skinfrost van js en Mannymua verkrijgbaar is! Die is zoo mooi!

[o]

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 19:55

Jaaaaa, ik wil ook graag die JS x Manny MUA set <3

Joe!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:09

Andro is hier echt all time favo <3 iedere keer als ik hem op doe is t echt zo van aaaaah liefde <3

Bedenk me net dat ik gewoon de hele week al naakt loop, echt gewoon 0,0 make-up zelfs geen mascara :') morgen maar eens verandering in brengen :')

Doei.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:11

Darah3 schreef:

Maar vergeet ook niet de drugstore in te gaan, is wel echt make-up heaven. Ik heb ergens nog foto's gepost :D

Doei.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:51

kaylee schreef:
Heeft een van jullie al de kortingscode geprobeerd van MAC?
Je zou met de code GIFT2017 tien euro korting krijgen, maar het wil mij niet lukken, hoeveel ik ook in Mn mandje stop....

Het is 10 euro korting op je vólgende aankoop. Dus nu koop je iets voor de volle 100% en bij je volgende aankoop krijg je 10 euro korting

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 21:09

_Friemel schreef:
Darah3 schreef:

Maar vergeet ook niet de drugstore in te gaan, is wel echt make-up heaven. Ik heb ergens nog foto's gepost :D

En nars! :)

FHS Jelle L2+2
Voorheen Vip Z2+1, Spirit Z1+2 en Kalim L1+6

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 22:00

Joolien, mooi dat geel en oranje.

Nog even over mijn look. De kleding was fout, en dit vond ik er wel bij passen :P beetje verkeerd verwoord volgens mij. :+ Het is niet dat ik de make-up fout vond... Vond het verder erg leuk om met wat meer kleur te oefenen en combineren.

Shizzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:31

_Friemel schreef:
Darah3 schreef:

Boots, Superdrug, zo de moeite waard beide. <3 En 99% van de tijd echt mooie aanbiedingen.

Ik zou mijn looks nog posten.. :')
Allereerst mijn aankopen:

De bovenste drie streepjes zijn liquid lip liners van NYX, ben benieuwd hoe ik daar mee overweg ga kunnen. Dan 2 matte liquids waar ik al tijden op aas, een donkerblauw en lichtblauw maar die ik niet durfde te kopen. Nu ik toch apartere kleuren draag, durfde ik het nu wel aan ze te kopen. <3 Dan nog 3 van de Cosmic Metals, een ervan nog gangbaar qua kleur en 2 wat opvallender. MAC Wild Extract en MAC Show and Teal. Daarnaast heb ik ook de Viva Glam van Taraji P. Henson gehaald en Deep With Envy - die ik dankzij Elke en Djilan toch maar wel gekocht heb - heb ze alleen niet geswatcht maar heb ze bij de twee looks van de afgelopen dagen op. :))

Afbeelding

Show and Teal is overigens echt zo'n kleur waarvan ik hem zo gaaf vind op zichzelf maar nooit zo zou dragen (heb hem bij Djilan toen gezien en vond hem zó gaaf dat ik hem wilde :')) - maar met Wild Extract eroverheen wordt het een hele gave kleur die ik makkelijk zou dragen. Maar wie weet, gezien ik ook lichtblauw heb gekocht, ga ik hem ook wel op zichzelf dragen. _O- Hier met Wild Extract eroverheen.

Afbeelding

Look 1 waarvan ik nu al weet dat velen het of wel of niet leuk vinden. _O- Ik ben er helemaal gek op en heel veel complimenten van klanten gehad de dag dat ik deze op had. :D Bij MAC had een van de mua's geel erop gedept en dat gaf echt een gaaf ombre-effect - nu komt toevallig (nouja, toevallig :+) het Anastasia Lip Palette mijn kant op en daar zit een geel in dus kan ik dat ook zelf doen. *\o/* Hier heb ik dus Deep With Envy op - weet niet zo goed meer wat er allemaal op het oog zat maar volgens mij waren het uit de Modern Renaissance palette de kleuren Realgar, Burnt Orange en Vermeer en Looxi Pumpkin Spice Life. Had hier andere wimpers op gedaan maar die vind ik echt niks, ze zijn niet te zien als ik recht vooruit kijk, terwijl ze wel dramatisch lijken in het doosje. Jammer. -O-

Afbeelding

Afbeelding

En dan mijn look van gister. Op de lippen is de Viva Glam Taraji P. Henson, op de ogen heb ik uit de Modern Renaissance de Venetian Red gebruikt, Colourpop Get Lucky, Colourpop Slave2Pink en Colourpop Telepathy.

Afbeelding

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 23:36

Beiden wel gaaf vind ik!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:05

Ah, dat je de VG op had op die onderste 2 was me even ontgaan, maar leek me achteraf wel logisch aan de kleur te zien!
En Deep with Envy staat zo gaaf! Wel toch blij dat ik die niet meer geprobeerd heb. Stel hij had me wel gestaan.. :+ :))

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 10:16

Shizzel en Friemel bedankt voor de shoptips :D

The quieter you become
The more you can hear

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:45

Beide mooi Shizzel! Maar vind die eerste ooglook echt gaaf, vind een oranje look altijd mooi met donker haar :)

[o]

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 16:40

Mickey, die lipkleur staat je wel !

Shizzel, de eerste look vind ik wat wennen , maar die tweede vind ik echt geweldig! Dat is echt mijn ding :j

Mijn look:
Afbeelding

Www.melibre.be
Fotografie op maat van ieder
http://Www.facebook.com/melibre-fotografie
Instagram: melibrefotografie

Linda1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:33

Ik kom hier even binnen vallen, want mijn foundation is op, en blijkbaar niet meer te koop -O- -O- het is er een van Bourjois, de healthy mix foundation in 51 (light Vanilla). Iemand een idee waar ik hem alsnog kan kopen?
Laatst bijgewerkt door Linda1997 op 28-03-17 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:36