Het hoofdstel van mijn dikkie is vandaag kapot gegaan Tijd voor een nieuwe dus.. hebben jullie tips/suggesties voor betaalbare hoofdstellen in maat mini shetlander? Meestal is maat shetlander namelijk al weer te groot. Ze had nu ook mini shetlander en dat was ruim genoeg.
Wat een leuke pony's Kashmino en Ymor Mag ik vragen waar je de kaptoom vandaan hebt Ymor?
Ja er zijn wel wat (web)winkels die hoofdstellen in maat mini shetlander verkopen, maar het is er niet in overvloed zoals maat cob ofzo Ga gewoon rustig rondkijken! Zijn er hier trouwens nog mensen met shets/mini's die moeite hadden met een bit accepteren? Luna heeft dit namelijk na 2 jaar nog steeds... ze doet hem prima in etc., maar zodra er druk op komt vindt ze dit heel vervelend. Tanden zijn nagekeken en goed. Heb nu een enkelgebroken appelbitje, maar wie weet hebben jullie dezelfde ervaring en dus suggesties of tips!
Zou het niet kunnen dat ze te weinig ruimte in haar mond heeft?
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, ze heeft ook echt een klein hoofdje/mondje. Zou een bitfitter daar een kijk op hebben, of iemand anders? Ik heb nog nooit problemen met bitten gehad en altijd paarden voor anderen gereden, dus ik hoefde me er nooit echt mee te bemoeien zegmaar Dus heb er verder niet mega veel verstand van..