Ik heb een kapotte heup, versleten ruggenwervels en 4 hernia's die niet verholpen kunnen worden. Ook heb ik vermindere kracht coördinatie en gevoel in mijn rechterbeen

Moderators: Apple, Nicole288, Pistasche, C_arola, Coby, Dyonne
keshia schreef:Mijn instructeur zegt iets anders dan de meesten instructeurs en hoe kk het voorheen ook reed.. het wijken gebeurd hier ook met het binnenbeen op de singel ipv erachter.. dat was erg wennen maar ik merk dat het beter gaat nu!
Ik heb een kapotte heup, versleten ruggenwervels en 4 hernia's die niet verholpen kunnen worden. Ook heb ik vermindere kracht coördinatie en gevoel in mijn rechterbeen
Nobel01 schreef:Zijn er hier ruiters die actief zijn in de para dressuur?
Ik wil mij daar meer in gaan oriënteren.
ievie schreef:Nobel01 schreef:Zijn er hier ruiters die actief zijn in de para dressuur?
Ik wil mij daar meer in gaan oriënteren.
Heb je alleen dispensatie, of ben je ook ingedeeld in een grade?
Ik ben niet actief in de para, maar heb wel een paar keer mee gedaan aan onderlinge para wedstrijden, waarbij ook de bondscoach aanwezig was. Oorspronkelijk was het opgezet door de maneges aangepast paardrijden en reden de meesten op een manegepaard, nu doen er ook wel wat mensen op eigen paarden mee.
Heb je een specifieke vraag?
Vadiz schreef:Ik heb even gekeken op mijn knhs. Para dressuur wordt maar heel weinig georganiseerd blijkbaar want er staan alleen maar grote concoursen op. Is er nergens de mogelijkheid om laagdrempelig eens een proef te rijden, net als een reguliere knhs wedstrijd?
Lante schreef:Nobel01 schreef:Ik rijd al M2, en hoef niet meer door te zitten. Daar gaat het bij mij dus niet om.
![]()
Ben je in de war met lichtrijden of bedoel je dat je dispensatie hebt om niet door te hoeven zitten?
Nobel01 schreef:Dat lijkt mij zo'n goed idee!!
Gewoon, om eens te zien hoe het werkt op zo'n wedstrijd.Vadiz schreef:Ik heb even gekeken op mijn knhs. Para dressuur wordt maar heel weinig georganiseerd blijkbaar want er staan alleen maar grote concoursen op. Is er nergens de mogelijkheid om laagdrempelig eens een proef te rijden, net als een reguliere knhs wedstrijd?
Vadiz schreef:Levie: ik kan nergens onderlinge para wedstrijden vinden... Dat is dus het hele punt.. In mijn regio (zuid-holland/ westland) hoor of zie ik daar ook niks over.
Vadiz schreef:Nobel01, waar in zuid holland woon je en in welke grade ben jij ingedeeld? Wellicht kunnen we samen iets regelen ofzo?
Vadiz schreef:Mijn paard staat in Schipluiden. Lijkt me leuk om een keer iets mee te doen, desnoods een proefgerichte clinic en dan alleen voor de dressurproeven van de aangepaste dressuur. Geen idee alleen hoe te organiseren, laat staan waar te beginnen
keshia schreef:Ik weet dat er bij mij in de buurt in u.den ook wel eens aangepadte dressuurwedstrijden gehouden zijn alleen daar is ook een kantine boven .. dus of dat nu echt een vereiste is dat denk ik niet.. wel is het terrein daar ruim opgezet en volop verhard.
Gebruikers op dit forum: Mediatoolkitbot en 0 bezoekers