Ik heb dit setje bruine cap laarzen en bruin/beige geblokt jasje. Heb nieuwe laarzen die er nog beter bij passen. Vind alleen het dekje wat te druk bij deze combinatie en een wit dekje lijkt nooit zo mooi want het dekje is altijd witter dan het paard. Ik dacht misschien aan een beige/bruin dekje iemand ideeën?
bedankt voor de snelle reacties ik zal eens naar de eskadron taupe kleur gaan kijken.
Hierboven ziet er ook erg mooi uit. Ik vind wit ook het mooist maar bij het witte van het paard lijkt het niet zo mooi vind ik zie de foto van hieronder of denken jullie hier anders over
Ik vind het wel erg mooi hoor! Maar snap wel wat je bedoelt idd, had dat dilemma ook destijds met mijn cremello.. maar denk dat het bij jouw paard wel alsnog heel mooi staat, dat wit
instagram Top Secret v. Karloo ZZ-Z/Young Riders, Inspirati v. Uphill Z1, Enamorado v. Quimo ZZ-Z, Flying Dutchman v. Krack C Z2 (verkocht)
Binnenkort mag ik OF starten met mijn vos en daar hoort een nieuw jasje bij. Nu is de vraag een grijs jasje van anky of een donkerblauwe?
momenteel start ik in het blauw heb een blauwe casco spirit cap en een blauwe dressuur hoed. Voor de training heb ik een zwarte cap en mijn wedstrijdlaarzen en ruig is zwart.
Maar goed wat is wijsheid beide kleuren lijkt me erg mooi
Ik vind persoonlijk blauw chiquer op een vos! Heb zelf helaas niet een duidelijke foto daarvan voor je, maar ik vind het zelf wat warmer dan grijs. Grijs vind ik snel een beetje flauw worden op een vos.
Dankjewel Tsplendid!
instagram Top Secret v. Karloo ZZ-Z/Young Riders, Inspirati v. Uphill Z1, Enamorado v. Quimo ZZ-Z, Flying Dutchman v. Krack C Z2 (verkocht)
Ik vind persoonlijk blauw ook het mooist op een vos! Ik heb zelf ook een vos en had eerst alles in het bruin, sinds kort ben ik overgestapt op blauw. Vind het erg sjiek staan bij mijn bruine tuig en laarzen! Foto staat op de vorige pagina
Ik ga een nieuwe neusriem kopen en heb er nu een gevonden bij WW hippique met een verwisselbare padding. Ik wil dan met de zwarte padding rijden tijdens normaal trainingen en de gouden padding voor bij wedstrijden omdat mijn wedstrijd set met goud is.
Nu ben ik alleen bang dat dat misschien een beetje teveel wordt? Wat denken jullie?
Deze neusriem:
Bij deze set:
•Horonae• M2 + 4 Volg Horonae op instagram, klik hier!
Als er zoveel positieve reacties zijn ga ik hem vanavond lekker bestellen! Jasje is inderdaad ook goud en er zit ook goud in mijn frontriem. Als ik hem binnen heb zal ik even een foto maken.
•Horonae• M2 + 4 Volg Horonae op instagram, klik hier!