Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
Alice13 schreef:Misschien niet gekrompen maar wel heel stug? Nachtje iets laten oprekken en dan stap je er zo in.
Zit je vast op de wreef of past je kuit niet door de laars opening?
Kan ook zijn dat dit model laars net iets smaller is bij de knie dan je oude laarzen?
En anders gewoon ff opmeten?
farahtjuh schreef:hierbij wil ik mijn Petrie's ook delen met jullie,
ik ben er nog elke dag heel blij mee.
ze zijn wel hard en moet eerlijk zeggen ik dacht in het begin dat ik dood ging met die laarzen.
ik gebruik ze voor les en met wedstrijden.
[ [url=m/fhIUoG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/7d1AY3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jiildou23 schreef:Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ik ga gewoon voor de Petrie rijlaars. Er zijn zoveel soorten, maten en merken maar ik hoor de beste verhalen van Petrie. Maar nu nog gaan bedenken welk model voor mij geschikt is en welkehet lekkerste zit. Ik ben al bij de Divoza wezen passen, maar daar hadden ze maar heel weinig maten op voorraad dus dat wordt lastig passen. Mijn keuze moet ik nu nog maken tussen de Petrie Melbourne, Napoli of Verona. De andere vallen helaas ver boven mijn budget. Iemand nog tips?
Laurie schreef:Wat vind je zelf het mooist, veters of een gesp?
Jiildou23 schreef:Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ik ga gewoon voor de Petrie rijlaars. Er zijn zoveel soorten, maten en merken maar ik hoor de beste verhalen van Petrie. Maar nu nog gaan bedenken welk model voor mij geschikt is en welkehet lekkerste zit. Ik ben al bij de Divoza wezen passen, maar daar hadden ze maar heel weinig maten op voorraad dus dat wordt lastig passen. Mijn keuze moet ik nu nog maken tussen de Petrie Melbourne, Napoli of Verona. De andere vallen helaas ver boven mijn budget. Iemand nog tips?
MVasbo schreef:Jiildou23 schreef:Ik heb eindelijk de knoop doorgehakt en ik ga gewoon voor de Petrie rijlaars. Er zijn zoveel soorten, maten en merken maar ik hoor de beste verhalen van Petrie. Maar nu nog gaan bedenken welk model voor mij geschikt is en welkehet lekkerste zit. Ik ben al bij de Divoza wezen passen, maar daar hadden ze maar heel weinig maten op voorraad dus dat wordt lastig passen. Mijn keuze moet ik nu nog maken tussen de Petrie Melbourne, Napoli of Verona. De andere vallen helaas ver boven mijn budget. Iemand nog tips?
Ik heb zelf de Padova en ben er super blij mee. Als je dicht bij Ooteman woon zou ik zeker aanraden om daar heen te gaan om te passen. De enige winkel in Nederland dat mijn maat hebt.
Gebruikers op dit forum: Anne200, Flinty, Marlissa92, Whizz, yarkayunda en 3 bezoekers