Spelfouten nieuwsberichten

Moderators: EvelijnS, Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Princesj, Dani

Jester_

Re: Spelfouten nieuwsberichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 11:18

Ik gaf het de 20e ook al door haha

Practice makes perfect, I'm still tryna learn it by heart
.
Jillatre -> M1+4

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:13

Lielle schreef:

JPitty schreef:
JPitty schreef:
[VN] Imke Schellekens-Bartels weer aan de start

Laatste alinea loopt raar volgens mij. Of er moet nog ergens een naam tussen,of er is gewoon een naam verkeerd of teveel.

Hmmm... NR heeft het druk, want mijn puntje van 21-6 was ook nog niet opgepakt...

De aanpassingen zijn gedaan. Dank voor jullie oplettendheid. :) De NR heeft het op dit moment inderdaad enorm druk en roeit met de riemen die ze heeft. Hierdoor kan het wat langer duren voordat aanpassingen gedaan zijn.

M. 21-07-2017. <3

Jet
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:17

Jet schreef:
[VN] [AG] De hertenluisvlieg .

"De hertenluisvlieg is een klein, roodbruin, bloedzuigend insect, die voornamelijk parasiteert op herten en reeën, maar wordt ook bij paarden gespot. "

Hier zou ik hij of de vlieg tussen zetten. Zo als het er nu staat klopt de zin niet.

"Onze vliegensprayen zullen niet werken en je hele paard in de olie zetten zodat de luisvlieg geen grip krijgt is ook weer zo wat."

Het meervoud van vliegenspray is vliegensprays, sprayen is een werkwoord ;) .

Wat anderen al aandragen: de plek waar hij het liefst zit. Dat zou ik zeker in het artikel verwerken, net als de manier waarop je ze het beste kan vernietigen. ( zie de post van JoyCiej007).

Dan quote ik mezelf nog maar even, het zou wel fijn zijn als deze puntjes ook verbeterd worden.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet
Ik weet het wel, ik weet het wel, het is Sinterklaas, koudwatervrees of Ozosnel !

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:19

Jet schreef:
Jet schreef:

"De hertenluisvlieg is een klein, roodbruin, bloedzuigend insect, die voornamelijk parasiteert op herten en reeën, maar wordt ook bij paarden gespot. "

Hier zou ik hij of de vlieg tussen zetten. Zo als het er nu staat klopt de zin niet.

"Onze vliegensprayen zullen niet werken en je hele paard in de olie zetten zodat de luisvlieg geen grip krijgt is ook weer zo wat."

Wat anderen al aandragen: de plek waar hij het liefst zit. Dat zou ik zeker in het artikel verwerken, net als de manier waarop je ze het beste kan vernietigen. ( zie de post van JoyCiej007).

Dan quote ik mezelf nog maar even, het zou wel fijn zijn als deze puntjes ook verbeterd worden.

Dit heb ik in de groep gegooid bij mijn collega's en dit wordt ook zo snel mogelijk opgepakt. Dat vraagt even wat extra aandacht met betrekking tot de aanvulling van JoyCiej007. Ook jij bedankt voor je aanvulling! ;)

M. 21-07-2017. <3

Jet
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 15:55

Dank je!

Ik weet het wel, ik weet het wel, het is Sinterklaas, koudwatervrees of Ozosnel !

JPitty
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 22:08

Chiave schreef:
De aanpassingen zijn gedaan. Dank voor jullie oplettendheid. :) De NR heeft het op dit moment inderdaad enorm druk en roeit met de riemen die ze heeft. Hierdoor kan het wat langer duren voordat aanpassingen gedaan zijn.

Begrijpelijk, jullie kunnen ook niet meer dan wat je kunt doen! Kalmpjes aan voor alle mensen van de NR! :(:)

Sinterklaas krabde zich eens in zijn baard.Want Ozosnel, zijn nieuwe paard
liep voorbij met in zijn mond de schoen van Malle Piet.Wacht eens even, dat klopt toch niet?
Dat het dier koudwatervrees had, had hij al niet kunnen dromen. Daarom moest hij met de stoomtrein ipv de stoomboot komen.Maar dan valt hem nog iets op in het zonnelicht: Op de rug van het paard staat een codewoord verpakt in een gedicht. Dat is creatief gevonden zo en verdient toch echt een mooi cadeau!

Bubblewrap
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 20:41

En plots was Sinterklaas online op Bokt. Virtueel zette iedereen zijn schoen, met een wortel en hooi voor Ozosnel. Want weliswaar had hij geen koudwatervrees, hij moest wel wennen aan het zware werk op de daken. 'S ochtends keken de bokkers snel naar hun schoentje. En pakten hun pakjes uit. Iedereen keek vol verbazing in het doosje. Er verscheen een papiertje onder de zwarte vegen van de stroomtrein, met de tekst 'gefopt'. Danku Sinterklaasje...

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:35

Zo te zien is het al aangepast! Dank voor het melden :)

Kathy [o]

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 20:48

Nayomie schreef:
Bokt.nl
Bokt community

[ Afbeelding ]
Foto gemaakt door lonniejj

Een paard met zijn tweeën delen, kan dat? Dat is de vraag die sardientje op bokt stelde. Een paard delen komt nog veel meer bij kijken dan je wellicht op het eerste gezicht zou denken. Lees hier wat bokkers erover zeggen en hij zij naar deze situatie kijken.

Death is just another path, one that we all must take ~G~

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 08:58

Dank je Onali! Ik heb hem aangepast.

Kathy [o]

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:18

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:26

Dank je Lielle, ik heb het aangepast!

Kathy [o]

Jet
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 19:52

Chiave schreef:
Jet schreef:

Dit heb ik in de groep gegooid bij mijn collega's en dit wordt ook zo snel mogelijk opgepakt. Dat vraagt even wat extra aandacht met betrekking tot de aanvulling van JoyCiej007. Ook jij bedankt voor je aanvulling! ;)

Is hier al naar gekeken en een besluit over genomen? Anders is het misschien toch een idee eerst de foutjes in het artikel verbeteren?

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 21:45

Oh, dat is er door drukte een beetje tussendoor geschoten := Ik heb nu in ieder geval de eerste twee foutjes eruit gehaald. Zal ook inderdaad even de plek waar het beestje zit erin zetten. Bedankt voor het melden!

Kathy [o]

Jet
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 03:31

Ik was er al bang voor ;) , vandaar dat ik mezelf nog maar een keer quootte :) . Ook bedankt!

JPitty
Sinterklaas
Sinterklaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:10

Sinterklaas krabde zich eens in zijn baard.Want Ozosnel, zijn nieuwe paard
liep voorbij met in zijn mond de schoen van Malle Piet.Wacht eens even, dat klopt toch niet?
Dat het dier koudwatervrees had, had hij al niet kunnen dromen. Daarom moest hij met de stoomtrein ipv de stoomboot komen.Maar dan valt hem nog iets op in het zonnelicht: Op de rug van het paard staat een codewoord verpakt in een gedicht. Dat is creatief gevonden zo en verdient toch echt een mooi cadeau!

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 18:47

Ik zie hem niet :+

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 17:59

'Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead.'
-The Doctor

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:01

In datzelfde topic 'de paarden reden', hoe dan?

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:03

Bedankt :j . Beide zijn aangepast.

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 13:51

In het topic over het 7-jarige meisje dat zwaargewond raakte, staat in de tekst de volgende zin:

Citaat:
De inzittende werden hierbij uit het koetsje geslingerd.

Dit lijkt me, gezien de tekst, inzittenden zijn :)

38/40

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 14:01

Bedankt voor je bericht, ik heb het aangepast.

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:44

In het nieuwsbericht van het EK eventing team staan niet de juiste paarden.

Kijk even bij het KNHS bericht er over welke de juiste zijn.

"It's snowing still," said Eeyore gloomily."So it is.""And freezing.""Is it?""Yes," said Eeyore. "However," he said, brightening up a little, "we haven't had an earthquake lately."

aniek1985
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 13:50

Het bericht komt van de KNHS-site af. Ik denk dat hun het hebben aangepast. Ik heb het hier nu ook aangepast, bedankt :j

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-17 15:28

Ah, vandaar! Het stond ook al zo raar, want het waren wel namen van eventingpaarden. Maar dan van een andere ruiter. Daar zou je normaal nooit op komen. Helemaal top!

"It's snowing still," said Eeyore gloomily."So it is.""And freezing.""Is it?""Yes," said Eeyore. "However," he said, brightening up a little, "we haven't had an earthquake lately."