Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
droversrun schreef:Het was ook heel gaaf om te doen. Kon alleen maar dromen dat ik ooit zo ver zou komen met mijn eigen paarden, maar Jonne doet alles zo gemakkelijk. We vliegen dan ook echt alle klasses doorik vond dit weekend een protocol van precies een jaar geleden van ons L2 debuut hadden we 182 punten, zondag precies een jaar later werden we tweede in het Z1 met 215 punten. Echt ben zo gelukkig met deze merrie
![]()
Hebben jullie nog wedstrijd van het weekend?
hannelover schreef:Wat super om te horen zuchini!
Gaaf drover! Ahw wat leuk!
Nee even geen wedstrijden, zit nu op Kretamaar de volgende wedstrijd worden de Zuid-Hollandse regio's
Celine_Famke schreef:Famke wordt woensdag ingeslapen
droversrun schreef:Ja ik ben nu wel heeeel benieuwd naar je proeven!
Ik vind het sowieso altijd een beetje belachelijk dat er in de B extreem zwaar beoordeeld wordt op spanning. Tuurlijk als het paard veel spanning heeft vind ik ook niet dat er winst gegeven moet worden omdat het de B is, maar de B is juist een fijne klasse om kilometers te maken als je paard last heeft van spanning. Maar goed ik vind het lastig om echt een uitspraak te doen als ik geen beeld materiaal heb
Maanlicht schreef:Wat raar van die jury.. Mag ik de proeven zien?
Lau schreef:Vanaf de foto vind ik het beeld gewoon ontspannen hoor. Laten we het erop houden dat de jury een slechte dag had. Had iedereen slechte punten of alleen jij?
droversrun schreef:Haha dankje!Ja klopt inderdaad :'( echt mega teleurstellend was dat helaas... Gelukkig heb in die Andries die dag daarna wel nog naar een sportpredikaat kunnen rijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers