Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Moderators: Duhelo, Essie73, Muiz, Ods, NadjaNadja, MirandaT

Annet_Dottie

Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 15:10

Vol verbazing ontdekte ik dat er nog helemaal geen meeting topic is voor alle gezellige mensen hier in de mooiste provincie van Nederland :')

Dus wil je ook gezellig kletsen over onze mooie stad/provincie? Meld je dan!
Nieuwe mensen leren kennen, gewoon kletsen over koetjes en kalfjes, vragen stellen, of wil je meeten, samen naar een evenement? Roept u maar :)

Gewoon gezellig! +:)+ =:)

LienC

Re: Gezellige mensen in Groningen (e.o).

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:11

Lijkt me leuk!

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 15:13

Mooie provincie? waar :')

Zorrero II[/center]

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 15:15

Ik zal even beginnen met een kort voorstel rondje.

Ik ben Annette, 27, woon in Groningen (stad).
Ben sinds kort vrijgezel, woonde niet samen dus geen gedoe met verhuizen etc. Ik woon samen met 2 kitties aan de zuidkant van de stad, in een eigenlijk veel te groot huis voor mij alleen :+ mét grote tuin trouwens.

Ik heb 5 jaar een eigen paard gehad en ben sinds mijn 8e besmet met het paardenvirus, rij momenteel helemaal niet meer, alleen af en toe een buitenrit (paard huren dus).
Mijn hobby's zijn koken/bakken, zingen, fotografie, wandelen, zwemmen, skeeleren, netflix-en, terrasje pakken, shoppen, bootje varen, bowlen, tuinieren, en gewoon lekker niksen.
Ik zeg altijd als het maar gezellig is vind ik het leuk ! :)

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-17 15:19

Fluttershy schreef:

Nee vind je niet? :P :wow: Ja ik vind het best een mooie provincie hahah, maar ik woon dan in de stad en aan best wel de mooie kant van de stad, vlakbij het hoornse meer etc. Laatst nog stukje toeristische route met een vriendin daar langs, dan heb ik echt niet het idee dat ik in de stad zit dat vind ik altijd wel fijn :D

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 19:43

Annet_Dottie schreef:
Fluttershy schreef:

Nee vind je niet? :P :wow: Ja ik vind het best een mooie provincie hahah, maar ik woon dan in de stad en aan best wel de mooie kant van de stad, vlakbij het hoornse meer etc. Laatst nog stukje toeristische route met een vriendin daar langs, dan heb ik echt niet het idee dat ik in de stad zit dat vind ik altijd wel fijn :D

Ik vind het qua paardrijden echt vreselijk! Kom zelf uit drenthe vlakbij de drenthsche heide, prachtige rijmogelijkheden maar hier 3x niks. Ik werk wel in helpman en daar is het wel wat groener dus das dan wel weer mooi. _/-\o_
Ik woon zelf trouwens ook aan een groot meer :Y) zegmaar aan huis een schoon zwemmeer met prive haven etc dus das ook wel een pluspuntje hehe

Zorrero II[/center]

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:06

Ik zal mij ook even voorstellen :).

Laura, 28, samenwonend met vriend en 2 katten in Groningen stad - vlakbij het Martini ziekenhuis. Ik werk in Leek als KAM Coördinator.

Momenteel rijd ik ook niet actief paard. Wel veel andere hobbies: lezen, koken, terrasjes, cultuur, winkelen, zwemmen, wandelen, fietsen, Netflix, wijn. :D

<:) :D{ /3 Ozosnel Sinterklaas Malle Piet Stoomboot Koudwatervrees Codewoord Stoomtrein Schoen /3 :D{ <:)

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-17 20:11

Carolien, 24 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten, vlakbij het UMCG. Ik werk in Vries als begeleider in de gehandicaptenzorg.

Ik rij nu niet (hoogzwanger), maar mijn pony staat in Glimmen. Straks dus weer fanatiek mee aan de slag! Andere hobby's: lezen, terrasjes, Netflix, wijn en nog een beetje zoekende qua hobby's (aldoor erg druk gehad ivm studeren icm werken).

"To live a creative life, we must lose our fear of failing" - Joseph Chilton Pearce

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-17 17:24

Fluttershy schreef:
Ik vind het qua paardrijden echt vreselijk! Kom zelf uit drenthe vlakbij de drenthsche heide, prachtige rijmogelijkheden maar hier 3x niks. Ik werk wel in helpman en daar is het wel wat groener dus das dan wel weer mooi. _/-\o_
Ik woon zelf trouwens ook aan een groot meer :Y) zegmaar aan huis een schoon zwemmeer met prive haven etc dus das ook wel een pluspuntje hehe

Ahhh ja dat snap ik volledig. Drenthe is inderdaad wel echt heel mooi, helemaal mee eens :x
Klopt, helpman is hier om de hoek maar ze zijn zoveel aan het verbouwen nu in de stad dat het steeds minder groen word :( Parkje hier om de hoek gaat ook weg was m'n favoriete kleine wandel rondje..

Lolacabana schreef:
Ik zal mij ook even voorstellen :).

Laura, 28, samenwonend met vriend en 2 katten in Groningen stad - vlakbij het Martini ziekenhuis. Ik werk in Leek als KAM Coördinator.

Momenteel rijd ik ook niet actief paard. Wel veel andere hobbies: lezen, koken, terrasjes, cultuur, winkelen, zwemmen, wandelen, fietsen, Netflix, wijn. :D

Gezellig! :D Martini ziekenhuis is hier vlakbij, m'n ex woonde er ook letterlijk tegenover :')
Nog Netflix tips? (ik ken het topic maar hou het niet bij :x ) heb het nu sinds 2 weekjes :D

CarolienR schreef:
Carolien, 24 jaar en woon samen met mijn vriend en twee katten, vlakbij het UMCG. Ik werk in Vries als begeleider in de gehandicaptenzorg.

Ik rij nu niet (hoogzwanger), maar mijn pony staat in Glimmen. Straks dus weer fanatiek mee aan de slag! Andere hobby's: lezen, terrasjes, Netflix, wijn en nog een beetje zoekende qua hobby's (aldoor erg druk gehad ivm studeren icm werken).

Oh gefeliciteerd met je zwangerschap! Beetje laat misschien als je tegen het einde loopt haha, wanneer ben je uitgerekend? :D
Ik ben ook altijd nog zoekende in hobby's hoor :x

-

Gaat hier toevallig nog iemand naar het Springkussenfest volgende maand in het stadspark?? :D

LienC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 17:50

Daar pas ik voor, haha.
19 augustus uitgerekend, alsnog bedankt :)

XMaaiike

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 17:14

Ik woon ook in de stad! Net mn bachelor gehaald aan de RUG.

Maaaar mijn kamer komt vrij, mochten jullie dus nog een vrouwelijke student weten die opzoek is naar een kamer?! terhoogte van Martiniplaza ongeveer. :)

Polansky - Inter. 2
Dylano - Inter. 1

Fluttershy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:45

XMaaiike: Gefeliciteerd! *\%/* Ik ken niemand hier in de omgeving helaas.

Over dat springkussenfest ik ben niet geweest. Mijn baas wel en volgens haar was het :') vre-se-lijk. _O-

Zorrero II[/center]

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-17 19:57

XMaaiike schreef:
Ik woon ook in de stad! Net mn bachelor gehaald aan de RUG.

Maaaar mijn kamer komt vrij, mochten jullie dus nog een vrouwelijke student weten die opzoek is naar een kamer?! terhoogte van Martiniplaza ongeveer. :)

Eigenlijk zoek ik wel een kamer :o

Ik wil me ook melden in dit topic, maar wel als een Drent :') Ik ben 22 jaar en zit op school in Groningen vanaf mijn 16e. Net paar week geleden mijn MBO diploma n4 gehaald als grafisch vormgever, en ik werk nu bij Brandreclame in de euroborg :) Lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten in de stad.

_Daniella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 22:33

Mag ik me als Fries niet ver van de grens met Groningen ook melden? :')

Werk overigens wel in Groningen haha :D

[EV-ITP] Foto impressie Apassionata "Time for dreams"

Daniella Zwarts Fotografie || www.DZFotografie.com || Like DZ Fotografie op Facebook! ----> *KLIK*

-31

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 08:32

Ik meld me ook, mijn naam is Lisa en ben 21 jaar. Dit wordt mijn 3de jaar alweer in Groningen. Ik werk fulltime bij een kverheidsinstantie. Ik heb gelukkig een hele leuke Verzorgpony, waar ik het ontzettend mee getroffen heb. Ik vind aardig wat dingen leuk om te doen en ben dol op dieren!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 20:37

Het is hier helemaal stilgevallen, jammer. Ik ben een poosje niet op bokt geweest, druk met werk en andere dingen. Hoe is het hier met iedereen? Een meeting lijkt mij nog steeds een erg leuk idee!

<:) :D{ /3 Ozosnel Sinterklaas Malle Piet Stoomboot Koudwatervrees Codewoord Stoomtrein Schoen /3 :D{ <:)

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:01

Hi! Ik woon ook al een tijdje in Groningen. Ben 22 en kom uit Nijmegen. Als iemand zin heeft om te meeten of wat te doen, dan staat mijn pb box open:)

Kerstmuts

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 21:16

Mij lijkt een meeting altijd leuk! Ik was voor een maand naar Afrika, vandaar dat ik niks van me heb laten horen in het topic.

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een sport maatje in de stad rond 6 uur. Heb nog geen geschikte sportschool gevonden, maar ik sport niet graag alleen :o

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 10:47

Hoi allemaal!

Sorry ik heb op de een of andere manier een tijd geleden een hoop topics verwijderd en eigenlijk alleen de bovenste in mijn lijst nog aan geklikt om af en toe mee te lezen.
Ben nu wel weer wat actiever :+

Daniella tuurlijk mag dat, gezellig toch :D

Meeten ben ik ook nog steeds voor in! Net hele hectische periode achter de rug die zich nu lijkt te herhalen dus op het moment niet fantastisch in mijn vel maar verder gaat het goed, mijn huisje word steeds gezelliger, druk aan het veranderen enz :D

Waar dachten jullie aan kwa meeting ?:D

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 11:47

Naaoommii schreef:
Mij lijkt een meeting altijd leuk! Ik was voor een maand naar Afrika, vandaar dat ik niks van me heb laten horen in het topic.

Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een sport maatje in de stad rond 6 uur. Heb nog geen geschikte sportschool gevonden, maar ik sport niet graag alleen :o

Sportschool ben ik niet heel fan van, maar als je eens een rondje wilt hardlopen wil ik wel mee!

Geen ideeën voor een meeting, ik vind alles wel leuk om te doen!

Kerstmuts

Karen1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:03

Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook! Ik ben Karen, ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend in de Rivierenbuurt. Ik heb een paard, dat gestald staat in Oostwold (gem. Leek), waar ik recreatief mee dressuur (heb wel een startkaart, maar ik start (te) weinig).
Werken doe ik ook in Groningen, bij DUO.

Mijn hobby's zijn: lezen, netflix, terrasjes/dansjes (zeg maar gewoon gezelligheid), lekker eten en natuurlijk /3

Als er iemand bij BasicFit sport.... ik ben ook lid

Victoire d'Alani B+12/ L1+ 11/L2+11/M1
Désa L1 + 2 Dag lieverd, het ga je goed!

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 12:15

Karen1987 schreef:
Hallo allemaal,

Ik meld me hier ook! Ik ben Karen, ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend in de Rivierenbuurt. Ik heb een paard, dat gestald staat in Oostwold (gem. Leek), waar ik recreatief mee dressuur (heb wel een startkaart, maar ik start (te) weinig).
Werken doe ik ook in Groningen, bij DUO.

Mijn hobby's zijn: lezen, netflix, terrasjes/dansjes (zeg maar gewoon gezelligheid), lekker eten en natuurlijk /3

Als er iemand bij BasicFit sport.... ik ben ook lid

Hey wat grappig, ik woon ook in de Rivierenbuurt :P
Staat je paard bij de Wobbesheerd toevallig? Mijne stond daar om de hoek (net in lettelbert vanaf de oostwold kant gezien).

Kwa sporten, skeeleren/zwemmen/wandelen ben ik over het algemeen wel voor in, moet rustig aan doen en zit in fase conditie opbouwen. Uiteindelijk is m'n doel wel ook naar de sportschool te gaan maar dat duurt nog wel eventjes..

KaatjeV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:31

Hi!

Ik meld me ook even als Drentenees ;-) vlakbij Groningen.

Ik ben Karin,
Werk in Winschoten (prov. Groningen)
maar woon in Borger (prov. Drenthe)

Ik heb een leasepaard en zij staat ook in Borger,
en een poezevriendinnetje van net 1 jaar.

Ik kom wel regelmatig in Groningen-stad, oa bij de Hanze Hogeschool.

Mijn hobbys zijn voltige (lesgeven en zelf doen), lezen, terrasjes, crea-bea dingetjes, koken en bakken :-)

Karen1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-17 12:32

@Annet_Dottie, nee, ze staat niet bij Wobbesheerd, maar wel daar heel dichtbij! Mijn paard staat op een particuliere stal naast het sportpark van Oostwold.

Hoe ging jij daar naartoe? Ik ga altijd op de fiets, maar een auto begint (helemaal met dit weer) wel te trekken...

Victoire d'Alani B+12/ L1+ 11/L2+11/M1
Désa L1 + 2 Dag lieverd, het ga je goed!

Annet_Dottie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-09-17 12:38

Welkom Karin! :D

@Karen ahh okee :D Ja best veel particuliere stallen ook in die omgeving! Ik ging eerst op de fiets (was voor mij 12,5 in totaal) en daarna met de scooter! Ik ben er aan gewend (geen auto rijbewijs) maar snap wel dat het een beetje begint te trekken als je nu met de auto steeds moet. Scooter blijf ik ideaal vinden. Was eergisteren nog op pad, regenpak aan en gaan.