(Gisteren al) even een topicje gemaakt over het hoogtepunt van de afgelopen tijd dat ik van bokt was

[RIJ-ITP] Beter laat dan nooit. Geweldige kans!
Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
droversrun schreef:Twee Friezen in bokt uitgelicht; hoe leuk is dat
Celine_Famke schreef:Ja daar heb ik ook veel over nagedacht, of het nog niet te vroeg is, aangezien ik nog veel verdriet heb om Famke. Maar ik merk ook dat het voor mij écht niet werkt om geen paard te hebben. Dan voelt het echt leeg, alsof ik niks heb en niks te doen heb. Niet meer naar stal... Wat ik normaal elke dag doe. Shenna biedt mij daarom troost en afleiding. En tot nu toe lijkt dat wel te helpen. Ondanks de verdriet. We doen rustig aanMaar lief dat je aan me denkt! Vind het allemaal ook erg lastig. Maar goed, zal wel weer goed komen...
Celine_Famke schreef:Ja daar heb ik ook veel over nagedacht, of het nog niet te vroeg is, aangezien ik nog veel verdriet heb om Famke. Maar ik merk ook dat het voor mij écht niet werkt om geen paard te hebben. Dan voelt het echt leeg, alsof ik niks heb en niks te doen heb. Niet meer naar stal... Wat ik normaal elke dag doe. Shenna biedt mij daarom troost en afleiding. En tot nu toe lijkt dat wel te helpen. Ondanks de verdriet. We doen rustig aanMaar lief dat je aan me denkt! Vind het allemaal ook erg lastig. Maar goed, zal wel weer goed komen...
Celine_Famke schreef:Ik wil jullie voorstellen aan mijn nieuwe aanwinst: Shenna!
Shenna is een 4-jarige merrie (Onne 376 x Beart 411) van 1,67m.
Ik hoop dat zij mij een beetje kan helpen met het verwerken van Famke's overlijden en mij troost en afleiding kan bieden...
[ [url=m/SMcZes.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F1UWWd.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cYLRAH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XarBNQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yw6YHq.jpg]Afbeelding[/url] ]
M_arjolein schreef:Wat een knapperd Celine, hoop dat het je inderdaad de afleiding en troost kan geven die je nodig hebt.
Ik zal je topic even bekijken Hannelover.
Wij hebben hopelijk zondag een fotoshoot. Hoop dat het doorgaat. Heb nu alleen nog maar leuke foto's van vorig jaar voor ik haar dus verkocht. En niet meer sinds ze terug is.
Celine_Famke schreef:Brave pupje![]()
[ [url=m/SZF2iZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3MLhiz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: _xwien, PetalBot en 0 bezoekers