3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Bhriseis

Re: 3:Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel! - Lees de OP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 10:56

Klinkt als een heerlijke dag hoor Laura!

Typisch toch, die mannen...

Maanlicht, yin yoga ken ik nog niet. Is dat iets nieuws?

There is a crack in everything. That's how the light gets in.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 11:17

Yin yoga is gericht op het versterken en versoepelen van de gewrichten en het bindweefsel. Ook voor dieper gelegen spieren.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 15:59

Wat een heerlijk lijstje maanlicht!

Ik ga me eens verdiepen in Yin Yoga, misschien kan het ook iets voor mij zijn. (Atrose)

Vandaag gewerkt, geen bijzonder lijstje, havermout pannekoekjes als ontbint, appel tussendoor, wrap meergranen als lunch en tussendoor nog een rijstwafel pindakaas 100%

Nu nog wat verzinnen voor vanavond...

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 18:51

Aan mijn lijstje moet ik helaas nog een mini choco donut en 70gr peanut m&m toevoegen.. Waarom neem ik dat toch mee..

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 19:15

Komt mn lijstje van vandaag, ik heb er iig van genoten :+

O: 2 vitalu volkoren met kaas
T: zoete popcorn (had eigenlijk zoute, maar die pikte mn dochter in omdat ze dat toch lekkerder vond :') )
L: salade met vis en limoenmayonaise :9 , patatjes en een glas witte wijn
T: carrotcake
A: 2 kleine wraps met mexicaans gehakt, tomaat, sla, komkommer, mais, kidneybonen, geraspte kaas en salsa

Wel net nog gaan sporten, was het niet van plan, maar wilde toch wat compenseren. Daarbij 12000 stappen gemaakt en 20 min gefietst.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 20:21

Yin Yoga klinkt wel goed! Zeker met mijn HMS en gewrichtsklachten! :j

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:05

Ja precies, heb ik ook veel last van, met name mijn heupen, en daar is het erg goed voor! En het voelt ook nog eens heel erg fijn als je het aan het doen bent.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 21:12

Maanlicht schreef:
Ja precies, heb ik ook veel last van, met name mijn heupen, en daar is het erg goed voor! En het voelt ook nog eens heel erg fijn als je het aan het doen bent.

Doe je dat thuis of op een school? Ik durf dat namelijk niet thuis omdat ik veel dingen niet "mag" zoals lotushouding of bepaalde heup-moves. <<)

Volg mijn fotografie @MarlindeMeijerFotografie

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:27

MarlindeRooz schreef:
Maanlicht schreef:

Doe je dat thuis of op een school? Ik durf dat namelijk niet thuis omdat ik veel dingen niet "mag" zoals lotushouding of bepaalde heup-moves. <<)

Bij een yoga school, haha!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 22:49

Hoi! Ik wil me toch hier weer voorzichtig melden. Voor de vakantie eindelijk mn ritme gevonden na een jaar (eindelijk mn doel van -10kg gehaald, combi sporten en eten, een beetje levensstijl gevonden) maar door de vakantie toch weer de klad erin.

Lees hier al weer een tijdje mee voor inspiratie en ga vanaf zondag de C9 kuur doen om daarna weer vol gas naar mn bikinibody voor 2018 te kunnen gaan :)
Meningen zullen verdeeld zijn over de C9 maar ik zie het echt als start van t nieuwe jaar en hoop dat ik blijvend wat cm's kan verliezen. Vinden jullie het interessant om mn ervaring te lezen of is dat niet wenselijk in dit topic (nav OP)? Anders ga ik pas na de kuur mn lijstjes plaatsen :D

Kayleigh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 07:35

Ik denk dat er weinig te posten valt, omdat het een standaard programma is met pillen, gel en vezels toch? Dus elke dag zo ongeveer hetzelfde. De enige variabele is de groenten/fruit die je pakt, maar omdat het een standaard programma is valt er weinig te leren/adviseren, dus denk dat het plaatsen van lijstjes in die 9 dagen wat nutteloos is.... :) Je mag er toch niet van afwijken en bovendien is het geen levenslang dieet (levensstijl).

Mijn lijstje vandaag:

O: Smoothie van 400 ml ongezoete amandelmelk, halve avocado, 1 banaantje, 150 gram spinazie
L: Groene caesar salade van AH
T: Smoothie van 400 ml ongezoete amandelmelk, halve avocado, 1 banaantje, 150 gram spinazie
A: ??? Weet ik nog niet

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 07:37

MerleSimone schreef:
Hoi! Ik wil me toch hier weer voorzichtig melden. Voor de vakantie eindelijk mn ritme gevonden na een jaar (eindelijk mn doel van -10kg gehaald, combi sporten en eten, een beetje levensstijl gevonden) maar door de vakantie toch weer de klad erin.

Lees hier al weer een tijdje mee voor inspiratie en ga vanaf zondag de C9 kuur doen om daarna weer vol gas naar mn bikinibody voor 2018 te kunnen gaan :)
Meningen zullen verdeeld zijn over de C9 maar ik zie het echt als start van t nieuwe jaar en hoop dat ik blijvend wat cm's kan verliezen. Vinden jullie het interessant om mn ervaring te lezen of is dat niet wenselijk in dit topic (nav OP)? Anders ga ik pas na de kuur mn lijstjes plaatsen :D

Ik ben wel heel benieuwd naar C9 maar das puur werk gerelateerd. In het topic vind k het niet oké, misschien zou je kunnen Pben? :))

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:03

Ik denk dat het inderdaad niet erg voor dit topic is...
Ik heb er ook lang over getwijfeld, ken veel mensen die er echt wel baat bij hebben gehad, maar toch staat het me ook een beetje tegen. Voor mn gevoel kan het niet gezond zijn, maar toch ken ik vooral positieve verhalen.

Vandaag ga ik met collega's padellen, een soort combi tussen tennis en squash ofzo. Ik ga het beleven, ben helemaal niet zo sportief :+ Bij dat uitje krijgen we patat met saté te eten, niet helemaal mijn keuze, maar he, moet kunnen.
O: optimel yoghurt met weetabix
T: trosje druiven
L: meergranenbol met filet americain, kom soep
T: peer
A: patat met saté
B: Padel

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 08:52

Ik heb er nog nooit over gehoord, wat houdt het in?

gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 09:11

Detox plat gezegd. Het kan wel heel effectief zijn hoor. De eerste 2 dagen wordt je wel een beetje gek omdat je echt wilt eten en dag mag niet, enkel shake, water en gel. (die gel is om te kotsen, mits je hem ijs en ijskoud zet)

Die gel is wel fijn voor de rest van je lichaam want je knapt er wel van op, maar ook daar zijn de meningen over verdeeld. (gladde huid, mooier haar)

Ik heb het 2x gedaan.

MerleSimone, zou hier ook niks plaatsen want je eet echt onder je BMR :j

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 10:55

Je mag de eerste 2 dagen wel bepaalde groenten en fruit toch? Maar kan me voorstellen dat het gekmakend is ja.
Bleven de kilo's die je kwijtraakte daarna ook weg?

gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:03

Ja klopt maar beter om het niet te doen. Als je echt trek hebt mag het wel...
De eerste keer kon ik niet eens tv kijken als er voedsel voorbij kwam want toen wilde ik ook eten :')

De 2e keer had ik nergens last van :)

Nee die kilo's blijven niet weg, je eet de eerst dagen vrijwel niets, verlies je vocht. dag 3 mag je een avondmaal en daarna mag je ook lunch. De eerste week blijft het er wel vanaf maar daarna val je toch weer in je oude patroon...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:12

Dat leek mij inderdaad ook. Ken paar mensen die het gedaan hebben, maar 2 daarvan verkopen het ook, dus die houden stug vol dat de kilo's blijvend weg zijn. Dat leek mij stug, idd vocht.

gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:22

Ja precies zelfde als met khd arm, maar dat weet je ook wel :P

Heb nog zo'n fles gel staan :=

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:30

Een huisgenootje heeft dat een keer gedaan.
Zag er wel goor uit...
Scheen ook nog best duur te zijn. Niets voor mij :')

1253,5 goedgekeurde kilometers op de teller! Klasse 3 + 4 En daarmee klasse 4 startgerechtigd samen met Smurf!!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:31

Ja is geloof ik iets van 100 euro

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 11:52

Goedemiddag!

Ik wil mij ook graag melden om mee te kletsen in dit topic.
Na al enkele jaren bezig te zijn met afvallen, shakes geprobeerd, weightwatchers gedaan, ben ik onderhand 6 kilo lichter, maar door de vakantie zitten mijn broeken weer te strak.
Ik moet aardig wat afvallen, maar voor het eerst heb ik het gevoel dat het de goede kant op gaat.
Ik ben mij nu aan het verdiepen in koolhydraat arm/beperkt eten. Door een darmziekte heb ik altijd al problemen met koolhydraten gehad, vandaar dat ik nu eens beperkte koolhydraten wil eten.
Wellicht dat dit het verschil gaat maken.
Ik sport overigens wel veel, ga drie keer in de week naar de sportschool en zit bij een tennisvereniging.
Alleen mij nooit bezig gehouden met wat stop ik allemaal in mijn mond. :=

Ik heb de app virtuagym food op mijn telefoon en hier hou ik bij wat ik allemaal eet.

Right now, we are alive. And in this moment, I swear we are infinite.

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 13:45

Afgelopen weekend heeft mijn auto (2 maanden geleden gekocht) het helemaal begeven, dus ik heb nogal een stressvolle week gehad. Toch ben ik best wel trots op mezelf voor niet heel erg te emo-eten

Zondag: 2000 kcal
Maandag: 1680kcal
Dinsdag: 1400 kcal
Woensdag: 1750 kcal

Donderdag:
O: Lavendel yoghurt
L: Rijst, spinazie met pulled chicken & worteltjes
T: Ijskoffie & een pastry pocket (150 kcal)
A: Boterham met hagelslag & een perzik
T: Druiven & rozijnen
T: Groene thee waterijsje
Totaal: 1700 kcal

Mijn BMR zit op 1680, dus ik zat er op dinsdag onder. Sinds ik er zondag behoorlijk boven zat en ik helaas op dit moment nergens naartoe kan om te sporten/rijden doordat ik geen vervoer heb, verbrand ik ook niks extras en hoop ik zo een beetje te compenseren. Het plan is om gemiddeld gedurende de week tussen de 1700-1800 te zitten -O-

We gaan vanavond lekker uit eten, dus ik verwacht vandaag ook ~ 1900 kcal binnen te krijgen :')

O: 4 cranberry/pompoen crackers met jonge kaas (170 kcal)
L: Salade (180 kcal)
T: Energie reep (170 kcal)
A: Iets lekkers <3
T: Wijntjes met vriendinnen *\o/*

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:38

Was niet van plan lijstjes te plaatsen, weet ook niet wat wel eigenlijk :') Maar dan begin ik met posten over 10 dagen!
Degene die geïnteresseerd is doe ik pb haha.

Essia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 18:53

MerleSimone schreef:
Was niet van plan lijstjes te plaatsen, weet ook niet wat wel eigenlijk :') Maar dan begin ik met posten over 10 dagen!
Degene die geïnteresseerd is doe ik pb haha.

Je kan toch gewoon mee posten over je Progress en hoe je je eronder voelt toch? Wat mij betreft meer dan welkom. Werkt motiverend zo'n topic.

Ik ben mijn eerste kilo kwijt. Grappig om te zien dat mijn vetpercentage enorm keldert sinds ik gezond eet! En na een avondje bioscoop even terug omhoog schoot :') net anderhalve week onderweg en het gaat voor mijn gevoel echt goed, maar dat is nu ik vakantie heb. Hoop dat ik dit aan kan houden als ik straks weer aan het werk ga.