Mijn Petrie laarzen
DarkCupid schreef:Dit zijn ze![]()
[ [url=m/Qo5lFj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q8up4V.jpg]Afbeelding[/url] ]
mcjv schreef:Gaaaaf die Cavallo's ik zit er ook op te wachten alleen dan in het donkerblauw. Wat voor kuitmaat heb jij? Ik heb best flinke kuiten en ben heel erg bang voor het plofkuiten effect.
bobje26 schreef:mcjv schreef:Gaaaaf die Cavallo's ik zit er ook op te wachten alleen dan in het donkerblauw. Wat voor kuitmaat heb jij? Ik heb best flinke kuiten en ben heel erg bang voor het plofkuiten effect.
Hahaha, nou maat 41en schoenmaat 39, dus qua verhouding heule dikke kuiten. Juist dit model (wat wijder op de enkel) heeft geen plof kuiten! Daarom ook gekozen voor deze...
bobje26 schreef:Geruzie omdat de shop vond dat de laarzen wel pasten terwijl dit niet zo was. De eigenaar die zich mega brutaal en totaal niet klant/hulp verlenend opstelt en gewoon staat te appen en te bellen terwijl jij met niet passende (dure) laarzen zit.. Nu door cavallo alles opgelost maar kan geen goed woord spreken over Superstore de ruitershop. Eerder superSTOM de ruitershop!
Cowboy_Serge schreef:bobje26 schreef:Geruzie omdat de shop vond dat de laarzen wel pasten terwijl dit niet zo was. De eigenaar die zich mega brutaal en totaal niet klant/hulp verlenend opstelt en gewoon staat te appen en te bellen terwijl jij met niet passende (dure) laarzen zit.. Nu door cavallo alles opgelost maar kan geen goed woord spreken over Superstore de ruitershop. Eerder superSTOM de ruitershop!
Oke, dat is vervelend als ze zo doen als je dure laarzen koopt, maar gelukkig n goed opgelost.
Een mooie bolling in de kuit maakt de laarzen juist mooier dan van die rechte kokers.
bobje26 schreef:Eindelijk na 16 weken gezemel en geruzie passende rijlaarzen!![]()
[ [url=m/NRNwfz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ERmNO.jpg]Afbeelding[/url] ]
mcjv schreef:Gaaaaf die Cavallo's ik zit er ook op te wachten alleen dan in het donkerblauw. Wat voor kuitmaat heb jij? Ik heb best flinke kuiten en ben heel erg bang voor het plofkuiten effect.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers