[VOLG] Het tij keren, kan dat?

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

basic_21

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:07

Ik ga voor niet voor de renaissance maar voor de Rococo-Rocaille.Asymmetrisch ,de symmetrie komt wel!Ben ik van overtuigd.En natuurlijk lees ik mee!Als is het maar om je kunstige schrijven maar ook om de reis en de prachtig Callas.

Overal waar Te voor staat is niet goed: Behalve,Tevreden!

_ENGEL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:09

Ja hoor nog steeds van de partij!

Barefoot cheyenne maat 0 te koop

Love_Mirra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:13

Ook ik lees nog steeds mee, vanaf ee eerste dag :)

[o]Wie zegt dat geluk niet te koop is, heeft nog nooit een paard gehad..
Rust zacht mijn lieve kanjers! Ilja R.I.P. 30-7-2013 en Cayetano 26-6-2014

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 23:18

Ik ook :)
Al moet ik wel zeggen dat ik de betweterigheid van sommige bokkers echt tenenkrommend vind.
En over goede hulp: ook in Nederland is goede hulp niet makkelijk te vinden. Veel NH'ers zijn koetsjiekoetsjie softies, veel traditionele ruiters hebben werkelijk geen idee wat er in een paardenhoofd om gaat, mensen met écht paardenverstand moet je ook hier met een lampje zoeken.
En als je dan in de problemen zit met je paard, dan bieden vaak juist de mensen zich aan, die je er niet bij moet hebben. Maar die gaan het wel even voor je oplossen. Mooi niet dus :n
Vaak maken ze het alleen maar erger.

Ik ben heel blij dat je dit zo goed hebt bijgehouden en zo open en eerlijk opschrijft. Daar zit echt wel tijd in, heel gaaf dat je dit deelt :)

CoRiNa1983

Re: [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 00:20

Lees nog steeds mee hoor.
En geb het vandaag zelfs over jullie gehad met een paardenmaatje.sommige dingen zijn erg goed uit te proberen en sommige dingen zou ik niet eens aan beginnen.

Kwaliteit hoef niet altijd duur te zijn!

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 00:27

Jeetje vind het knap hoe je doorgaat hoor. Ik zou het nooit gedaan hebben. Had d'r waarschijnlijk terug naar de fokker gedaan een maand nadat ze bij mij was. :=
Doorzettingsvermogen heb je wel! En wat een lieve vriend ook die je in alles daarmee steunt!

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
www.thecompletecanine.com.au

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 06:58

Ja ook nog van de partij!
Wat hebben jullie weer veel gedaan bij Bruno ondertussen, net nadat je zo lang hebt moeten herstellen! Knap dat je dat meteen weer durfde! Was toch niet niets, zo'n valpartij met je gebroken been!

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:27

Ik lees natuurlijk ook nog mee. Je beschrijft zo mooi de weg die jullie bewandelen.. Ook ik heb soms tenenkrommend zitten lezen, maar ik denk dat iedereen die met paarden omgaat/werkt, en vooral met groene paarden er veel in herkennen. De weg die je dan kiest is voor iedereen anders. Soms goed en soms past het niet, maar je leert er wel ontzettend veel door. Ik zal dus in spanning graag de rest van de weg die je bewandeld willen meebeleven. Vind het fantastisch hoe je schrijft. Ik heb het gevoel of ik erbij ben. Bedankt dat je dit allemaal doet!

Geen leven zonder horsies!

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:31

Ik volg ook al vanaf het begin van je topic maar was nog niet onder mijn meelees steen vandaan gekropen.

asm_kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 07:40

wauw.. in 2 dagen het verhaal gelezen! Jullie zijn een topteam!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:01

Je schrijft echt leuk! En wat gaan dr updates snel! Fijn dat er vooruitgang in zit met callas en dat je er echt iets aan gehad hebt!

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-17 08:19

Tjee lieve mensen allemaal wat een hartelijke reacties! Enorm dank.

Sorry voor degene die ik vergeten was, dus alsnog welkom Kcinarual en JollieGirl, en welkom vanonder jullie stenen Asm_Kayleigh, Git, StormMilagro, Istri, xxCYNNxx, Anke, Algato, Besje, xDaim, CarinaR, Koper en xPenny.

Nou toen we thuis kwamen, heb ik haar voor een duizendje meer dan de aanschaf te koop gezet en verkocht.

Callas is mijn alles
Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer :
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-17 08:20

Geintje. Ik ga jullie meenemen naar het heden. Maar eerst zal ik straks een transcript maken van de laatste les van Bruno.

Callas is mijn alles
Het tij keren kan dat? Doorzetten of verkopen, dat was de vraag na de val, lees hier meer :
[PP] [VOLG] Het tij keren, kan dat?

Waratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:41

Ik vind het knap dat je zo snel na die val, feitelijk nog in je revalidatietijd, al zo'n enorme stap neemt. Deze periode gaat je ongetwijfeld heel veel winst geven.

Wees consequent, maar niet altijd....
If nothing goes right, go left!

lukka63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:46

ik ook

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:01

Monique1963 schreef:
Nou toen we thuis kwamen, heb ik haar voor een duizendje meer dan de aanschaf te koop gezet en verkocht.

_O-

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:02

Hier ook nog steeds een meelezer :)

Respect voor je doorzettingsvermogen waar volgens mij toch ook een stuk liefde voor Callas aan ten grondslag ligt. Ondanks alles doorgaan omdat je het paard niet wilt opgeven +:)+

Echte vrouwen rijden geen winkelwagentje, echte vrouwen rijden DODGE.

XxMariellexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:21

Ik blijf ook meelezen tot het einde!

He's not just a horse, He's my therapist Pride Happiness My Best Friend. [/color]

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:24

Monique1963 schreef:
Tjee lieve mensen allemaal wat een hartelijke reacties! Enorm dank.

Sorry voor degene die ik vergeten was, dus alsnog welkom Kcinarual en JollieGirl, en welkom vanonder jullie stenen Asm_Kayleigh, Git, StormMilagro, Istri, xxCYNNxx, Anke, Algato, Besje, xDaim, CarinaR, Koper en xPenny.

:')
Groot gelijk dat jullie naar huis zijn gegaan, de handvaten om verder te komen hebben jullie, nu thuis weer aan de slag..

Ben heel benieuwd TS! Het blijft een ongelooflijk verhaal, Maar de liefde voor je knappe Callas is duidelijk te lezen, denk dat velen het al hadden opgegeven.

met L' ego kun je niet bouwen.

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:30

ook hier een meelezer, ben al drie dagen bezig om bij te lezen.Nu eindelijk bij.... wat een verhaal ben benieuwd naar de rest

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:33

Monique1963 schreef:

Hahaha ik schrok echt even :P.

Lees ook nog trouw mee. Ik snap inderdaad alle adviezen ed niet zo goed van andere bokkers gezien het in het verleden speelt..

Het blijft interessant om te lezen, en naar mijn idee is dit inderdaad een typisch geval van je komt voor het ene paard, en neemt een totaal ander paard mee naar huis waarvan je wellicht verkeerde verwachtingen hebt van zo'n jong dier.

Maar ze is echt knap en jij bent gezegend met een portie doorzettingsvermogen. Super :D

Nissima

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:39

Monique1963 schreef:

Grappenmaker _O-

Monique, was het in overleg dat de leerlingen van Bruno op jouw paard stapten? Ik zou dat zelf niet zo gauw gepikt hebben denk ik als me dat alleen verkondigd werd. Op die eerste dag zag ik er zelfs eentje zonder cap en op slippers :D
Gelukkig lijkt het (op dit moment in je verhaal) dat jullie er wel veel aan gehad hebben! Dan is die maand van huis in ieder geval wel de moeite waard geweest :)

Kathy [o]

_Nero

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:41

Wauw, kom dit topic nu pas tegen.
Heb alles vanochtend terug gelezen.
Wat een verhaal, en wat schrijf je ontzettend leuk, zo goed dat ik er op sommige momenten echt een beeld bij kan krijgen.

Respect voor je doorzettingsvermogen en wat een prachtig mooi paard _/-\o_

Emj_23

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:46

Ik lees ook mee. Heerlijk om je avonturen met Callas te lezen. Ik ben benieuwd hoe het nu thuis verder gaat en hoe de hereniging met de kudde zal zijn.

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 09:51

Zo alles bijgelezen...ben erg benieuwd naar vervolg. Wat kan jij mooi schrijven zeg!