Als iemand ons zondag rond 17.00 in de KNHS hal ziet! Videos en fotos zijn van harte welkom! Kwaliteit of niet maakt niet uit! Van elk opzicht is natuurlijk leuk

Moderators: Melissa0304, RianneH, Neonlight, Ymor, balance
Yontheke schreef:Hoe zit het eigenlijk met het parkeerterrein als het zulk slecht weer blijft? Blijft dit te doen met de auto's of wordt het kans op vastrijden? Ik heb geen 4x4
Sla ik een raar figuur met letterlijk rubber laarzen aan? Ik heb de blauw gestreepte van Krämer dus het is niet bepaald subtiel, haha.
Lous schreef:Yontheke schreef:Hoe zit het eigenlijk met het parkeerterrein als het zulk slecht weer blijft? Blijft dit te doen met de auto's of wordt het kans op vastrijden? Ik heb geen 4x4
Sla ik een raar figuur met letterlijk rubber laarzen aan? Ik heb de blauw gestreepte van Krämer dus het is niet bepaald subtiel, haha.
Er zijn altijd diensten aanwezig om mensen met traktoren uit de modder te trekken. Zo zat ik twee jaar geleden tot twee keer vast
Buxy schreef:Rubber laarzen misstaan absoluut niet, blubber genoeg. Verder vond ik het vooral met interessante beursaanbiedingen tegen vallen. En heel erg jammer van de vele regen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers