Vind het ook oprecht jammer van de workshop.
kunnen ze het niet een week opschuiven?
Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
_Dominique schreef:Oei ja Nikki, daar zat ik net ook aan te denken. Hoop voor jullie (en alle anderen die hun paard daar hebben staan) dat het niet blank staat.
VisibreTeam schreef:_Dominique schreef:Oei ja Nikki, daar zat ik net ook aan te denken. Hoop voor jullie (en alle anderen die hun paard daar hebben staan) dat het niet blank staat.
Gisteren waren de paden in de buitenboxen al flink nat en de onderkant van t stro ook... was flink opstrooien om de boel droog te houden...
Zit dus ook echt een beetje met buikpijn om mn paard
VisibreTeam schreef:_Dominique schreef:Oei ja Nikki, daar zat ik net ook aan te denken. Hoop voor jullie (en alle anderen die hun paard daar hebben staan) dat het niet blank staat.
Gisteren waren de paden in de buitenboxen al flink nat en de onderkant van t stro ook... was flink opstrooien om de boel droog te houden...
Zit dus ook echt een beetje met buikpijn om mn paard
Amaryllis schreef:@Nikki, wellicht ten overvloede, maar je kan het beste met Academy Bartels (organisator HE) schakelen over wat er mogelijk is op en om het terrein. Snap goed dat je wil weten hoe & wat!
kyrkelover schreef:Nee volgende week is er nog een hippiade al vraag ik mij af of ze die niet beter naar binnen kunnen verplaatsen.
kionasuppie schreef:He wat balen dat het vandaag niet door gaat!! voor iedereen die wel zou gaan een domper..
Maar ik vind het wel begrijpelijk. ik ben gisteren geweest.
Heb een super toffe dag gehad. busjes van en naar het station super goed geregeld, hele leuke Bokt workshop Frontriemen maken gehad!
Was wel goed soppen met alle modder maar had gelukkig stalschoenen aan.
Het was gister ook dusdanig rustig dat het wel gezellig was maar je eigenlijk nergens echt hoefde te wachten!
LillyMedley schreef:Ik hoop dat je je geld terug kan krijgen of zondag kan gaan
annikeee19 schreef:LillyMedley schreef:Ik hoop dat je je geld terug kan krijgen of zondag kan gaan
Volgens mij moet je wel nieuwe kaartje kopen als je morgen wil gaan en kan je hem niet coor morgen gebruiken
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker