Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
KoudbloedKim schreef:Ik vraag mij wel iets af.
Via Facebook zijn er ontzettend veel kaartjes verkocht, ook voor de zaterdag.
Krijgen die mensen dan 2x hun geld? En krijgen de mensen die de kaartjes particulier hebben gekocht dan helemaal niks?
KoudbloedKim schreef:Ik vraag mij wel iets af.
Via Facebook zijn er ontzettend veel kaartjes verkocht, ook voor de zaterdag.
Krijgen die mensen dan 2x hun geld? En krijgen de mensen die de kaartjes particulier hebben gekocht dan helemaal niks?
kyrkelover schreef:Gaat dit dan om de stallen onder de extra tenten of ook de wedstrijdboxen die wat hoger gelegen zijn aan de vaste boxen zeg maar.
Ninetales schreef:Jeetje heftig hoor. Ik denk ook dat het morgen niet door kan gaan.
Als ik zo naar de stallen kijk gok ik dat heel veel mensen hun paarden daar nu weg gaan halen. (Zou ik ook doen) Zelfs als ze het terrein nog een beetje begaanbaar krijgen betwijfel ik of al die mensen weer terug komen met hun paarden.
Leo schreef:In Deurne werden bij nat weer in de avond houtsnippers bij gestrooid op de paden. Dat scheelt ontzettend in de begaanbaarheid.
Ik weet niet op wat voor wijze ze dit jaar het terrein weer begaanbaar willen maken, maar ik ga er vanuit dat ze dit soort oplossingen allemaal overwegen en dat ze voor het meest passende zullen kiezen.
Leo schreef:In Deurne werden bij nat weer in de avond houtsnippers bij gestrooid op de paden. Dat scheelt ontzettend in de begaanbaarheid.
Ik weet niet op wat voor wijze ze dit jaar het terrein weer begaanbaar willen maken, maar ik ga er vanuit dat ze dit soort oplossingen allemaal overwegen en dat ze voor het meest passende zullen kiezen.
Diertjec schreef:Leo schreef:In Deurne werden bij nat weer in de avond houtsnippers bij gestrooid op de paden. Dat scheelt ontzettend in de begaanbaarheid.
Dit lijkt mij dus ook weer lastig voor ze, aangezien een deel ook het officiële cross terrein is toch? Parkeerplaats Zuid is in ieder geval een stuk cross terrein, lijkt mij dat je niet blij bent als daar hout snippers gestrooid gaat worden en er daarna weer over heen gereden moet worden.
Ben wel benieuwd wat ze voor oplossingen bedacht krijgen en of het überhaupt wel doorgaat. Zoals ik op buienradar zag, regent het nog wel even lekker door daar
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 bezoekers