Horse Event 2017!

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Knuffel22

Re: Horse Event 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:04

Heel jammer dat het is afgelast. :(

Darko

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:05

Hoe bedoel je? Van de kaarten zijn codes bekend, per kaart zal dus maar 1x gerestitueerd worden denk ik zo.

flint_blesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:11

VisibreTeam: ik heb net een video van iemand gezien op yt en de stallen lagen er niet al te best bij...

_Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:13

chalinka schreef:
VisibreTeam: ik heb net een video van iemand gezien op yt en de stallen lagen er niet al te best bij...

Mag ik vragen van wie? Ben enorm benieuwd.. Wat een drama kan het weer veroorzaken he -O-

Ricie
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:15

KoudbloedKim schreef:
Ik vraag mij wel iets af.
Via Facebook zijn er ontzettend veel kaartjes verkocht, ook voor de zaterdag.
Krijgen die mensen dan 2x hun geld? En krijgen de mensen die de kaartjes particulier hebben gekocht dan helemaal niks? :o

Ik denk dat de mensen die bij een particulier gekocht hebben gewoon kunnen fluiten naar hun geld. Of je moet een goeie eerlijke particulier hebben die denkt van "Goh, ik heb het geld toch al via de kaartjes die ik verkocht heb. Laat ik mijn geld dat ik terug krijg maar netjes aan die mensen aanbieden".

Maar als je het dan niet terug krijgt als koper zijnde....tsjaaa beetje het risico van particulier kopen denk ik dan....

Haha, een onderschrift? Wat voor nuttigs moet je daar inzetten? Niks! Nouja bedankt voor het lezen dus! Bye :wave:

flint_blesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:15

_Dominique: stond op een video van hart voor paarden
ze zijn ook veel paarden er aan het weghalen werd toen gezegt

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:16

KoudbloedKim schreef:
Ik vraag mij wel iets af.
Via Facebook zijn er ontzettend veel kaartjes verkocht, ook voor de zaterdag.
Krijgen die mensen dan 2x hun geld? En krijgen de mensen die de kaartjes particulier hebben gekocht dan helemaal niks? :o

Jij bedoelt waarschijnlijk de mensen die nadat zij hun kaartje online gekocht hebben, deze doorverkocht hebben?
Denk dat, buiten dat het een zaak is tussen koper/doorverkoper, het kan kloppen dat Ticketpoint enkel restitueert aan de koper van het e-ticket inderdaad. Zou wel vervelend kunnen zijn, dus hopelijk gaat iedereen daar eerlijk mee om :j

Edit: Dominique is me voor :)

vhGoedeLeven
Kim, Kokos en Beertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:22

Ja, dat bedoel ik inderdaad.
Een vriendin van me had kaartjes gewonnen en kon niet gaan omdat haar moeder in het ziekenhuis lag.
Ze heeft ze verkocht en krijgt dus geen geld terug, maar het meisje dat ze verkocht heeft dus ook niet.

Maar vroeg het me inderdaad af omdat ik echt een stuk of 30 kaartjes voorbij zag komen in de groepen nog voor duidelijk was dat het zo zou gaan regenen. :j

....Beertje, Mánadís, Flikka & Heppinn ....
.... *Kim, *Elske,*Koekie & *Vince ....

“Don't bring up the past of a person who is trying to improve their future.”
"Strong people don't put others down... they lift them up!"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:25

Degen die de kaarten verkocht heeft, heeft het geld al. En degene die ze gekocht heeft moet met de verkopende partij regelen dat het geld terugkomt. Dat is iets dat buiten de organisatie staat. Particulier verkopen heeft in die zin risico's en daar kan de organisatie zelf weinig aan doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:26

Maar die kaartjes zijn dan ook gewonnen, dus die vergelijking vind ik niet helemaal opgaan...

Blijft rot voor alle betrokkenen maar ik vraag me oprecht af of ze dit niet hebben kunnen voorzien. Hier waren ook diverse evenementen geplanned, zónder paarden (wel op gras) en die zijn van de week al gecancelled vanwege het weer...

vhGoedeLeven
Kim, Kokos en Beertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:26

Het was ook geen verwijt naar de organisatie toe. :)
Ik vroeg me enkel hardop af hoe dat zou gaan.

....Beertje, Mánadís, Flikka & Heppinn ....
.... *Kim, *Elske,*Koekie & *Vince ....

“Don't bring up the past of a person who is trying to improve their future.”
"Strong people don't put others down... they lift them up!"

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:27

Wat jammer en wat een kosten voor HE zeg... :(

quincydesi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:37

Ik ben net op terrein geweest om spullen op te halen! wat een drama zo veel blubber etc. Heel jammer voor de organisatie etc maja niks aan te doen ik heb gevoel dat het morgen ook niet doorgaat wat ik nu heb gezien is het zo drama..

Diertjec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:37

kyrkelover schreef:
Gaat dit dan om de stallen onder de extra tenten of ook de wedstrijdboxen die wat hoger gelegen zijn aan de vaste boxen zeg maar.

Dit gaat om de extra tenten, de normale boxen zullen allicht nergens last van hebben.

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:42

Hopelijk kan het morgen wel doorgaan, maar het terrein was gisteren al zo kapot gelopen.. Ook de stallen in de tenten waren niet optimaal want het stro was gewoon nat van de regen. Dat liep allemaal de tenten in. Maar geen verkeerd woord voor de organisatie want we mochten zoveel stro pakken als we wilden. Hun deden ook enorm hun best. :j

Het is wel heel erg balen voor alle partijen. Zowel de mensen die uitkeken naar het evenement als de organisatie en alle uren die erin zitten voor de voorbereiding en gisteren om alles in goede banen te leiden.

_Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 08:48

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:11

Jeetje, wat een ramp. Iedereen teleurgesteld, en een hoop geld dat ze mislopen nu,, En zeker als het 2 dagen word... Heb stiekem de hoop al wel opgegeven voor morgen, en zeker na het zien van dat filmpje..

Ninetales

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:23

Jeetje heftig hoor. Ik denk ook dat het morgen niet door kan gaan.
Als ik zo naar de stallen kijk gok ik dat heel veel mensen hun paarden daar nu weg gaan halen. (Zou ik ook doen) Zelfs als ze het terrein nog een beetje begaanbaar krijgen betwijfel ik of al die mensen weer terug komen met hun paarden.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:25

Ninetales schreef:
Jeetje heftig hoor. Ik denk ook dat het morgen niet door kan gaan.
Als ik zo naar de stallen kijk gok ik dat heel veel mensen hun paarden daar nu weg gaan halen. (Zou ik ook doen) Zelfs als ze het terrein nog een beetje begaanbaar krijgen betwijfel ik of al die mensen weer terug komen met hun paarden.

En buiten dat, lopen er morgen echt tig keer zoveel mensen overheen als vrijdag, dus dat moet aan het einde van de dag echt een ramp zijn

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:28

In Deurne werden bij nat weer in de avond houtsnippers bij gestrooid op de paden. Dat scheelt ontzettend in de begaanbaarheid.
Ik weet niet op wat voor wijze ze dit jaar het terrein weer begaanbaar willen maken, maar ik ga er vanuit dat ze dit soort oplossingen allemaal overwegen en dat ze voor het meest passende zullen kiezen. :)

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:32

Ermelo is altijd al snel nat geweest.
Misschien uit gaan wijken naar een andere locatie zoals bijvoorbeeld de peelbergen.
Volgende jaren.
Laatst bijgewerkt door bruintje123 op 09-09-17 09:33, in het totaal 1 keer bewerkt

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Leo schreef:
In Deurne werden bij nat weer in de avond houtsnippers bij gestrooid op de paden. Dat scheelt ontzettend in de begaanbaarheid.
Ik weet niet op wat voor wijze ze dit jaar het terrein weer begaanbaar willen maken, maar ik ga er vanuit dat ze dit soort oplossingen allemaal overwegen en dat ze voor het meest passende zullen kiezen. :)

Ik hoop het. Ik hoop echt dat het morgen doorgaat.

Had me enorm verheugd op de clinic van Rupert Isaacson...

Release your inner devil. Get laid. Play the piano. Punish evil. Just, whenever you're faced with a choice, ask yourself the question: WWLD?
    What Would Lucifer Do?

Diertjec

Leo schreef:

Dit lijkt mij dus ook weer lastig voor ze, aangezien een deel ook het officiële cross terrein is toch? Parkeerplaats Zuid is in ieder geval een stuk cross terrein, lijkt mij dat je niet blij bent als daar hout snippers gestrooid gaat worden en er daarna weer over heen gereden moet worden.

Ben wel benieuwd wat ze voor oplossingen bedacht krijgen en of het überhaupt wel doorgaat. Zoals ik op buienradar zag, regent het nog wel even lekker door daar -O-

Marjo
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:34

Diertjec schreef:
Leo schreef:

Dit lijkt mij dus ook weer lastig voor ze, aangezien een deel ook het officiële cross terrein is toch? Parkeerplaats Zuid is in ieder geval een stuk cross terrein, lijkt mij dat je niet blij bent als daar hout snippers gestrooid gaat worden en er daarna weer over heen gereden moet worden.

Ben wel benieuwd wat ze voor oplossingen bedacht krijgen en of het überhaupt wel doorgaat. Zoals ik op buienradar zag, regent het nog wel even lekker door daar -O-

Dat zou weer opgelost kunnen worden met platen... Maarja daar glijden de paarden over uit...
Elke oplossing heeft voor en nadelen.

Voor nu ga ik er maar vanuit dat ik morgen nog een vrije dag heb :=

Release your inner devil. Get laid. Play the piano. Punish evil. Just, whenever you're faced with a choice, ask yourself the question: WWLD?
    What Would Lucifer Do?

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-17 09:35

Ja dat kan ik me ook goed voorstellen, ik weet ook niet wat er mogelijk is maar alle mogelijkheden die er zijn zullen ze bekijken en afwegen.
Laatst bijgewerkt door Leo op 09-09-17 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..