Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Kirst000 schreef:Volgensmij herken ik Thelly van youtube, klopt dat?Maar nu heb ik dan eindelijk mijn eigen fries dus natuurlijk kan ik het niet laten hem even hier voor te stellen. Dit is Thelly en hij is mijn 3 jarige puppy paard. [ [url=m/YmfXES.jpg[/img [img]m/kRyI81.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joanne1987 schreef:WelkomBen Joanne, 30 jaar en rijd 2 soms 3 keer per week op Lette (wibe x jurjen). Maandag hebben we weer fotoshoot, ook rij foto's
Kabayo schreef:Dankje!Fantabulouss welkom! Ben benieuwd naar een foto!
Topicje gemaakt
[ITP] In three words , I can describe life...
Lekker wandelen
[ [url=m/PJFbGd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Wat glimt ze zeg!Hier ga ik niet scheren. Paard is 2. Vandaag fotomeeting gehad. Hier zie je haar korte vachtje wel [ [url=m/cpMf04.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:super lief zo met de hond erbij zeg!!Nog een foto van de fotomeeting[ [url=m/7FHppa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Celine_Famke schreef:verhaal even iets ingekort zodat er geen hele lappen tekst staanHier gaat het allemaal wel goed eigenlijk! We doen maximaal 4x per week iets (longeren, wandelen of rijden). Meestal haal ik die 4x niet eens omdat ik het vrij druk heb. Maar Shenna pakt het allemaal top op! Ze ontspant steeds meer, zoekt lekker mijn hand op, wat ze eerst totaal nog niet deed ivm onbalans. Het enige puntje is dat ze soms nogal naar binnen wilt vallen, maar dat komt vanzelf wel goed. En de galop redden we nog niet langer dan een halve lange zijde, want daarna gaan we zo plat door de bocht dat ik bang ben dat we vallen haha. Friezen issue ook een beetje haha! Ze begint wel de galophulpen al beter te begrijpen en dus hoef ik het kusgeluidje steeds minder te gebruiken............]
Kirst000 schreef:Fijn dat je geen operatie hoeft zeg!Fantabulouss dat klopt! Goed gezien, had niet verwacht dat Thelly al zo snel herkent zou worden hihi. Met mijn sleutelbeen gaat het wel goed, geen operatie nodig gelukkig en ik kan mn arm alweer een beetje bewegen.![]()
Wat leuk dat jij ook met een jong paard bezig bent en dat het zo goed gaat!
Hoe is je eerste les gegaan met Roos?
hannelover schreef:Gisteren de selectie wedstrijd in Ammerzoden gestart en een mooie 3e plaats behaald met 194,5 pt![]()
[ [url=m/D9k5pc.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pF4SQJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
En 2 weken geleden tijdens de selectiewedstrijd in maren-Kessel alle twee de proeven gewonnen met 207 en 216 pt.
annavdvelde schreef:Dag allemaal!
Hier een foto van Autumn Desert Trail 2017![]()
[ [url=m/KneJAK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fotograaf: John Bruinick fotografie
Kabayo schreef:Hier prusten we lekker om.
Balkjes lopen in de lange lijnen
[ [url=m/DXhLvu.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/czbLaO.png]Afbeelding[/url] ]
Een sprongetje
[ [url=m/rvhXKi.png]Afbeelding[/url] ]
Gaat niet altijd goed![]()
[ [url=m/vfwhkm.png]Afbeelding[/url] ]
Ik zit er wel eens voor de grap op. Geen probleem
[ [url=m/XvqXbO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nzlxVS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kusje van mijn pupje
[ [url=m/UZNWKf.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog een paar van de meeting ♡
[ [url=m/Tktctv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ax8ZQg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XBX7Kj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/lqLKel.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kxDWRb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stoere 2 jarige![]()
En vandaag
Zilver heeft "wratten". Iets wat vaker voorkomt bij jonge paarden. Ze had ook ietsje verhoging (38.3) . Een verlaagde weerstand. We houden haar goed in de gaten!
[ [url=m/cS1OUL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/glC1yK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag dus weinig gedaan. Even vrijheidsdressuur geoefend en met een zeil. Nergens bang voor
[ [url=m/04IYws.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nzpQak.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
[ [url=m/kOL19k.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ Video ]
Vies geëindigd
[ [url=m/TkYUGa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers