Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
Barb schreef:Ik ben net terug van de talentencup. Ik was heel tevreden, Tsjikke heeft zich super gedragen op de trailer ook tijdens het wachten. Tijdens het rijden was ze wat terug houdend door de spanning. Ik wist al dat dat zou gebeuren. Toch zo goed mogelijk geprobeerd voor te stellen en dat is heel goed gelukt.
We zijn door naar de halve finale met 72 punten!!! Zo trots op mijn puppy!
Barb schreef:Bedankt meiden. Jammer dat je niet door bent Kabayo. Het niveau was zoals ik het verwacht had, ze verwachten eigenlijk dat je gewoon een nette B proef neer zou kunnen zetten en ja daar hoort de galop ook bij. Gelukkig kunnen wij dit en kreeg ook de opmerking dat die van mij al wat verder is in africhting omdat ik haar in galop al wat kan sluiten. Het commentaar was echt leuk en positief en ik was het met ze eens.
Hananass schreef:Succes iedereen! Ik mag volgende week weer![]()
Laura1982: Dat ken ik ook wel bij die van mij. Die drukt zich het liefste overal uit als hij de kans krijgtIk vind de verschillen tussen de M2 proeven wel opvallend. Al lijkt het wel alsof 21 en 22 wel wat meer aan elkaar gewaagd zijn
M_ontana schreef:Ziet er goed uit! Welk niveau rijd je? Het valt mij ook altijd op dat bij de friezenwedstrijden het niveau vaak zo hoog ligt. Jammer eigenlijk. Ik denk dat het leuker zou zijn als dit niet was.
Gebruikers op dit forum: Noalie en 1 bezoeker