Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
BoRo schreef:lastig die schrikkerige friezen. Ik heb nu In Calm van de paardendrogist, magnesium met nog wat toevoegingen. Ik merk geen verschil. Heb nu het krachtvoer maar gehalveerd, kijken of dat wat doet aan het schrikken. In het rijden zelf merk ik niks, als hij super schrikkerig is, is hij niet meer voorwaarts helaas. (daarom voerde ik redelijk wat krachtvoer, om in het rijden wat voorwaartse te krijgen, daar geen verschil in maar aan de hand een bang schrikkerig bommetje)
Pien1989 schreef:Hey Fenia,
Hoe je jou paard omschrijft herken ik echt ook mijn paard en de weg naar wedstrijden toe. Je hebt al veel geprobeerd! Heb je Naf instant Magic langere tijd gegeven of echt die injectoren voor stress situaties?
Ik heb namelijk ook veel geprobeerd en mijn Friese merrie staat nu op Naf Magic (poeder variant). Ik geef dit nu een half jaar dagelijks en ze is er echt door veranderd maar het kost wel even tijd voor het werkt. Wellicht nog een idee voor je (weet natuurlijk niet wat je al gegeven hebt). Ik ben wel heel consequent met geven elke dag. Eerst vloeibaar twee flessen en nu overgestapt op poeder. Ze is nog steeds wel kijkerig maar veel beter te rijden.wie weet heb je er wat aan.
hannelover schreef:balen hananass maar wel mooi dat je nog een winstpuntje had kunnen meepakken!![]()
gelukkig is die van mij niet zo schrikkerig zeg, succes allemaal
vandaag de 3e selectie wedstrijd gehad in oirschot en 2e met 194 pt geworden. nog 1 wedstrijd en dan weten we of we naar de finale gaan maar we maken in ieder geval een grote kans omdat we tot nu toe nog niet buiten de top 3 zijn gevallenvandaag ook nog even een foto gemaakt met hanne en haar halfzusje
[ [url=m/L0RaiS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Barb schreef:Leuke foto! Ik heb hem net ook geliked op FB![]()
Ik ben met de 3 jarige vandaag naar Berkhout gegaan, daar stond een schrikparcours in de bak. We konden op ons gemakje alles mooi verkennen. Het is echt een dappere dodo, ze heeft echt alle onderdelen kunnen doen. Sommige waren in het begin iets enger maar ze ontspande al gauw, lekker dier!