Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304
SBravour schreef:Nynkster schreef:Is de big Beck niet iets? Vind ze bij de hals zo raar krap zitten... of een verbreden ertussen. Mijn bucas heeft dat ook, zo krap.
En wat heb jij gedaan? Big neck of verbreden?
Art_Ificious schreef:Zoe thnx.
Ik wou eigenlijk honingzalf halen bij de apotheek dinsdag.
Art_Ificious schreef:Zoe thnx.
Ik wou eigenlijk honingzalf halen bij de apotheek dinsdag.
Art_Ificious schreef:Ik heb eerlijk gezegd nooit gelet op model van dekens. Bij harley nooit problemen gehad,bij Limo uitzonderlijk van een te ruim deken (wat decathlon netjes toegeeft dat hun dekens ruim vallen) ook eigenlijk geen rekening gehouden met model van het deken.
Kabayo schreef:Haha dat was eigenlijk sarcastisch. Ik neem aan dat ze gewoon leeg is en het eten isplan is wel om haar in 2018 te laten dekken.
Je hebt nog tijd zat om het uit te pluizen hihi
xApple schreef:Voor Lars heb ik ook geen dekens nog alleen in de zomer een vliegendeken/eczeemdeken omdat ik hem ervan verdenk een eczemer te zijn.
Volgende winter ga ik hem wel (deels) scherenen dekens opdoen. Merk geen idee nog, voor mijn Shet heb Nika dekens en die zijn top.
Jessica24 schreef:xApple schreef:Voor Lars heb ik ook geen dekens nog alleen in de zomer een vliegendeken/eczeemdeken omdat ik hem ervan verdenk een eczemer te zijn.
Volgende winter ga ik hem wel (deels) scherenen dekens opdoen. Merk geen idee nog, voor mijn Shet heb Nika dekens en die zijn top.
Ik hoop dat je ongelijk hebt qua Exzeem xApple.
Het hoeft geen probleem te zijn als het onder controle is maar toch.
Ja Nika dekens zijn ook fijn. Hoewel ik geen idee heb of ze die ook in grotere maten hebben.
Art_Ificious schreef:Goed nieuws stalgenoot heeft filmpje gezien en geeft toe dat Limo haar.pony niet gestampt heeft.
Waar het manken dan vandaan komt is waarschijnlijk het doorzakken in de achterhand.
Blijkbaar reageert haar pony ook boos als ze de rug roskamt. Hmm rugpijn dus...
Heb excuses gekregen voor de beschuldiging naar Limo toe en voor de snee.
Gebruikers op dit forum: Cera_D, GrapeshotBot en 6 bezoekers