Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Cera_D schreef:Er zijn zelfs mensen die bitloos mennenMaar dat zou ik nou ook weer niet doen...
En precies zo heeft iedereen zn eigen meningen daarover en zo heerlijk dat het allemaal naar voren komt in deze groep hier zonder dat er ruzie ontstaat! Ik zit zelfs in een fb groep waar er ruzie ontstaat over een foto naast het verhaal waarbij in het hoekje te zien is dat het paard een bitje in heeft, de extremistische nh'ers hahah, ik ben zelf meer een gematigde nh'er (zo veel mogelijk natuurlijk met een goede dosis gezond verstand erbij)
Cera_D schreef:Precies! Zolang je maar kijkt naar wat je paardje nodig heeft en aankan en wat werkt voor jullie beide kan het nooit echt fout gaan.
xApple schreef:Welkom!
Maar hij is geen volle fjord zeker? Of heeft hij een andere stamboeknaam?
Paardenfan25 schreef:xApple schreef:Welkom!
Maar hij is geen volle fjord zeker? Of heeft hij een andere stamboeknaam?
Jawel hoor; Belgisch stamboek. Ik kocht ruim 2,5 jaar geleden een, toen, 7 jarige fjord. Dacht, ik koop er wel een shetje bij voor gezelschap. Vorige eigenaresse had nog 1 jarige hengst te koop. Deze heb ik maar meegenomen, onder het mom van; we zien wel......![]()
Tsja, en dan wordt het nu tijd om er iets mee te gaan doen. Hij is er wel steeds meer aan toe. Is echt dol op aandacht en gezelschap. Heb zelf helaas weinig tijd, maar nu goede bijrijdster voor mijn andere fjord gevonden.
Caily schreef:Wat sneu... Ik snap wel wat ze wilde zeggen. Dat als een hoef te hard slijt, er een signaal af wordt gegeven in de straal waardoor de hoef ook harder zal gaan groeien, en hoe harder de hoef groeit, des te harder het materiaal is wat de hoef maakt. Op den duur lost het probleem zich dus idd vanzelf op. Maar dan moet je je paard wel die tijd gunnenen dat is wel maanden tot een jaar om de balans te vinden.
Ik ben ook van het natuurlijke in de basis, maar als ik van de zomer meer rij dan de hoef groeit, komt er gewoon een ijzer onder. En aangezien mijn paard heel natuurlijkbuiten staat zonder schuilstal, staat ze, heel onnatuurlijk
nu lekker met een dekentje. Waarvan je je dan weer af kan vragen in wiens belang dat is
Gebruikers op dit forum: Fair, Granoek, Lisa_western, ulaantje en 13 bezoekers