Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
LadyMadonna schreef:[ [url=m/hOGyll.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oryani schreef:[ [url=m/XxLyRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisterenavond ook weer oefenavondje gehad
Tango, ik zou ook graag bestellen op Ali, alleen geen ervaring mee en er staat zooo veel op! Beetje het gevoel van niet weten waar te beginnen.
Tango1979 schreef:Oww die is zo mooi les!! Gestempeld?
Lady M: die ga ik ook een x zo lakken.
Ik vind de kleur juist super corina!
Ik heb vandaag 2 stempelplates binnen die ik bij Ali had besteld
Meteen wat YouTube filmpjes gekeken en gestampt en ook reversed stamping uitgeprobeerd. Kan weer lekker aan de slag dit weekend.
Wat ik nog wil gaan proberen:
[ [url=m/p6FsTM.png]Afbeelding[/url] ]
En galaxy nails
[ [url=m/YtNATw.png]Afbeelding[/url] ]
Irisx schreef:Ik had me in het begin van het topic al eens gemeld, daarna niet meer (oeps).
Ik heb gisteren mn nagels weer even zitten verwennen, iets met eindelijk tijd
Ben best tevreden.
[ [url=m/XXbbBo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Matte topcoat op middelvinger en zilver glitter op wijsvinger.
Iemand tips voor olie trouwens?
Tango1979 schreef:Oryani schreef:[ [url=m/XxLyRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisterenavond ook weer oefenavondje gehad
Tango, ik zou ook graag bestellen op Ali, alleen geen ervaring mee en er staat zooo veel op! Beetje het gevoel van niet weten waar te beginnen.
Had ik ook joh! Ik had nog nooit wat besteld maar kreeg (ook in dit topic) de tip van kleinvosje om Born Pretty te proberen.
Ik heb nu 2 stamping plates al binnen en ze werken goed! Ik wacht nog op liquid latex ( om je nagelriemen af te dekken), een siliconenmat, 2 stempellakjes en nog 1 plate. Het kost echt een schijntje vergeleken met hier. Ik kijk wel goed er veel recensies zijn en of het product een 4.8 of hoger scoort
Ies_ schreef:Bedankt voor de complimentjes!
@Oryani: het is een stempel inderdaad!
Corina1983: zo leuk dat bloemetje! Ik zou dat graag nog willen leren met verschillende kleurtjes!
Gebruikers op dit forum: Brimi_Disa, daniella_, Es_ther, Femek2902, Hazna, Hemellichaam, Jatoby, kimwilliam, linoleum, loeslover, xBontfire, Zeepsop en 72 bezoekers