Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Mondy, Sica, Mjetterd, ynskek, Giolli, Dani
nontie schreef:Ik heb acrylnagels laten zetten bij styliste. Gewoon met een enkel kleurtje. Nu ben ik vergeten te vragen of ik er ook gewone nagellak overheen kan doen. Anders loop ik 4 week met hetzelfde kleurtje
Kayleigh_ schreef:Yenni schreef:F_Orumster: ik ontvet met de remover voor salonnails van het kruitvat
Speciaal voor gelnagels
Ik ontvet met een gewoon watje
Een gewoon watje laat stofdeeltjes achter, dus dat kan wel eens een boosdoener zijn.
Ik heb speciale wipes van PG om te ontvetten.
Frummels schreef:nontie schreef:Ik heb acrylnagels laten zetten bij styliste. Gewoon met een enkel kleurtje. Nu ben ik vergeten te vragen of ik er ook gewone nagellak overheen kan doen. Anders loop ik 4 week met hetzelfde kleurtje
Doe ik wel altijd.Kan naar mijn weten ook gewoon hoor. Even los van het feit dat ik 4 weken met 1 set nooit red omdat ze dan al teveel uitgegroeid zijn, haha. Ik ga maximaal na 3 weken weer voor nieuwe
nontie schreef:Ik heb acrylnagels laten zetten bij styliste. Gewoon met een enkel kleurtje. Nu ben ik vergeten te vragen of ik er ook gewone nagellak overheen kan doen. Anders loop ik 4 week met hetzelfde kleurtje
Gebruikers op dit forum: 3333, 3lsk3, _Cathalijne, ardanwan, Chubby, Chubby12, Esther_r20, gaucho, gohya, Ik_is_Ik, Joanne1997, JumpingWolf, kiki1976, leviria, littletash, lobkew, Miiej, miisshOrse, Neverland, Safiy93, Sannens, Tessaaa, Toffeltje en 52 bezoekers