Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304
Murosch schreef:AnnetteFlame wat heerlijk dat je zo in het zonnetje (in de ijzige kou) bezig kon zijn! En dat ie het zo braaf doet.
Haha Nynkster, niks mis met Stadskanaal hoor
Kabayo WAUW, wat snel en dat ziet er super uit zeg!! Staat haar ook heel goed voor de wagen
edit: en ze rijdt er gewoon ook even op weg. Nou, wat pakt die het allemaal netjes op.
Nynkster ik heb er totaal geen verstand van, maar ziet er toch heel fijn uit zo!
HopeMyDay oh wat erg zeg! Hoe is de prognose? Heel veel sterkte, dat is echt geen mooi nieuws.![]()
SBravour oh dat is heel vervelend. Bevroren grond kan er zeker mee te maken hebben, een misstap is zo gezet. Ik hoop dat ze morgen weer beter loopt en dat het allemaal meevalt.
Ik ben aan het aftellen. De vorst verdwijnt en dan kunnen wij ook eindelijk weer verder
Cera_D schreef:@SBravour misschien heeft het hier wat mee te maken? http://paardenhoeven.info/blog/2017/01/ ... angenheid/
Gebruikers op dit forum: Blijheid, ElskaIsland, GoogleAdsense, Lizzy__87, ManfredCucu, nafkedemi, nelske164, VosjeN en 13 bezoekers