Naar de sportschool!

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

Needje

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:17

Dat is apart ja. Haha

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:19

Ah thanks voor de tips! :D

Oh dat is wel gek karuna, je verwacht juist andersom haha.

Hadden jullie ook in het begin dat je er een beetje tegenop zag om alleen heen te gaan? Ik sportte een paar jaar geleden met 2 anderen, alleen ga nu alleen en op de 1 of andere manier zie ik daar een beetje tegenop :o

Z2 + 3, pr 216

liespower94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 18:45

Welkom! Ik heb ze van de Lidl, heerlijke broeken, high waist en zakken niet af!

Alleen sporten vind ik heerlijk, als je maar weet wat je moet doen!

Dag lieve Jip, Larix en ik zullen altijd van je blijven houden
[IM] De liefde van mijn leven is er niet meer, dag lieve Jip

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:06

Oefeningen doe ik altijd in mijn uppie. Heerlijk op niemand hoeven wachten. :D

Die cardio snap ik ook nooit hoor. Weet dat ik met revalidatie voor mijn niet kunnen lopen. moest ik fietsen op hometrainer net bloeddrukband en hartslag meter. Begint de boel opeens te gillen en twee peuten die er waren in paniek. Moest meteen gaan liggen benen hoog en maar vragen gaat het wel? :o? Eh ja waarom niet. Nou je hartslag en bloeddruk werden wat laag. :oo tsja. Had nergens last van. Zo erg is nu niet meer maar warm worden doe ik er niet mee daarna de been oefeningen en buik en ik zweette me gek en hartslag omhoog. Hihi

Kleding heb ik simpel katoenen t shirt en katoenen korte broek. Voldoet prima
Laatst bijgewerkt door karuna op 08-03-18 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Geen auto, 100000 euro of een mooie reis maar wél dit prachtige onderschrift
Karuna is een sociaal wat onthande computergebruiker met myopie
En dan ben je opeens weg. Mutsje het is goed zo, genoeg is genoeg.
Y; Dag oude man

Relaxed

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:09

Karuna, das wel gek idd :+
Ultimoo, ik ga sowieso liever alleen.. :j

Net weer lekker gesport, overal wat kilo's bij en plank lukte nu ook de volle tijd. Blijft apart dat er per keer verschil in blijft zitten..

L_Flo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 19:44

Hoi allemaal!
Ik lees al een tijdje mee, en ben gisteren na een break van acht maanden weer begonnen, met fullbodyschema om conditie eerst weer op te bouwen van coach.
Ik heb alleen een vraag, heb best wel spierpijn en raak vlug overbelast(daarom die break).
Kan ik morgen dan wel mijn oefeningen doen maar dan lichter of beter een dag Extra rust? Morgen ook nog les met paard.

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:41

Zo, eerste dag er op zitten! :D
Wat een heerlijk gevoel om weer bezig te zijn, heb nu al weer zin in de volgende training maandag.
Heb een mooi basis schema gekregen om mee te beginnen.
Nu afwachten hoeveel spierpijn ik morgen heb :')

Mijn schema:
Afbeelding

Z2 + 3, pr 216

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 12:43

Goed bezig Ultimo!

Ik ben vanochtend ook geweest, rustig aan gedaan, gisteren goed gezweet in de sauna.

* ..[נ]єαηιηє.. *.. » ..

liespower94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:52

Goed bezig allemaal!

Ik sta momenteel even stil, ik heb erg veel pijn aan mijn banden en botten na wintersport.
Ik wandel alleen nog, niks geen 6x per week trainen.
Eerst maar even herstellen en ontdekken wat er gaande is in mijn lijfje :)

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:21

Ik zit nu op de bank in m'n sportkleren moed te verzamelen om voor een proeftraining naar een nieuwe sportschool te gaan.. Ook al ga ik alleen even cardio doen om sfeer te proeven zit ik het toch steeds uit te stellen..

Dag lieve konijntjes, †Daisy, Saartje en Flip Y;(

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:48

Virtuele schop onder je bips! Gewoon gaan! Als je eenmaal onderweg bent, of daar bent, dan gaat de rest vanzelf!

Succes en veel plezier :)

[o]

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 10:50

Ok een twee drie hup. Maar snap wel nieuw is spannend.

Hier gister weer tuin workoutgedaan. Vandaag weer door vooral opbouwen gelukkig. Zwaarste werk is gister al gedaan

Y; Dag oude man

Missy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 13:16

Thnx voor de schop! Ben inmiddels weer thuis en zoals verwacht viel het onwijs mee :o Heb even op de loopband gestaan en een rondleiding gekregen. Is een kleine sportschool, niet zo groot en ook niet zo druk :) Heb me maar meteen ingeschreven en een intake gedaan, krijg woensdag m'n schema's en dan kan ik echt aan de slag *\o/*

Dag lieve konijntjes, †Daisy, Saartje en Flip Y;(

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 13:51

Goed zo!

Vanmorgen ook weer getraind. Voel de bibs lekker. I love it!

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 17:45

Nadat ik een jaar geblesseerd thuis heb gezeten, ben ik om op te bouwen 4 jaar terug naar de sportschool gegaan. In eerste instantie spinning en later ben ik overgegaan op fitness.

Ik zou graag met jullie willen mee praten als dat mag?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 19:07

Kom erbij, kom erbij *\o/* :)ddd

Goedzo Missy! De moeilijkste stap is de eerste. Alle daarna gaan steeds makkelijker gaan.

Ik heb gisteren nog eens thuis gesport ipv op werk. Daar kan ik andere dingen doen (freeweights!), dus nu weer goede spierpijn :D
Helaas ga ik m'n powercage moeten verkopen |( We gaan verhuizen en er is geen plek voor deze grote variant. Met de tijd gaan we wel weer een kleinere zetten.
Bij interesse, pm?

Bodybuilding, baby! 8-)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 19:35

Missy_ schreef:
Thnx voor de schop! Ben inmiddels weer thuis en zoals verwacht viel het onwijs mee :o Heb even op de loopband gestaan en een rondleiding gekregen. Is een kleine sportschool, niet zo groot en ook niet zo druk :) Heb me maar meteen ingeschreven en een intake gedaan, krijg woensdag m'n schema's en dan kan ik echt aan de slag *\o/*

*\o/* *\o/* 10 punten voor jou! Tof dat je toch gegaan bent!

[o]

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 07:55

Jaaa goed zo. :j

Hier ook geen ruimte voor groot apparaat. Mijn roeimachine past net.

Welkom mama3.

Hier spierpijn van tuinwerk %) en mijn schouder is er niet blij mee maar stuk is zo n beetje af. Kan weer even blijven liggen zo. Vandaag lijf blijmaken met sauna

Y; Dag oude man

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 09:00

Ik woon ook super klein. Dus hier ook geen ruimte.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-18 11:23

Aaah, geweldig on zo'n eigen kooi te hebben! Gezien het feit dat ik student ben en op 20m2 woon, gaat dat voorlopig nog niet lukken :')

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 00:39

Vandaag niet naar de sportschool, voelt gek om op mijn vaste dag niet te gaan. Maar mijn man is jarig en er was visite blijven eten. Nu ga ik morgen en train ik 2 dagen achter elkaar. Di, woe, vr ...

Vrijdag nog even met mijn trainer getraint. Deadlift; 3 setjes van 8 HH van 50kg, ik had nooit gedacht dat ik dat zou kunnen. Zaterdag en zondag wel wat spierpijn in mijn onderrug, maar voel me nog steeds trots als ik eraan terug denk haha.

Ik pak mijn schema weer op, lag er een paar wkn uit ivm griep en ga dan 1 mei weer voor een meting en nw schema. Ik hoop wekelijk de gewichten te kunnen verhogen zodat ik in juli fit op vakantie kan.

Nu nog minder snoepen, dat helpt ook om mijn doel te bereiken, nog 4 mnd te gaan...

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 08:33

Lekker bezig Mama3!

Ik ben gister ook weer gegaan, pull-ups gaan al beter (voorlopig wel nog met elastiek). Vanwege naweëen pfeiffer en tentamenweek deze week misschien maar 1x. Ik doe dan vaak nog wel thuis een lichte work-out of ga na m'n laatste tentamen. Maar gezien het feit dat die vrijdag van 18.30-21.30 is deze keer, dus maar niet:=

Ik krijg er echt steeds meer plezier in! Ik wil ook een paar kg afvallen, maar als ik bij m'n ouders ben snoep ik veel. Op m'n kamer haal ik het gewoon niet, maar als er thuis chips op tafel staat, blijf ik eten. Of bij oma op bezoek... iemand tips voor meer zelfcontrole?

"Cause you never think it's the last time, you think there will be more. You think you have forever, but you don't"
Kerstmuts af, welkom kado [o]

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 09:11

Nee durven zeggen! Op het werk krijg ik ook continue het aanbod van patienten voor een chocolaatje, een koekje.. Ook staat er alle dagen minstens 1 doos Merci of Leonidas op tafel, gekregen van de mensen. In het begin voelt dat gek, nee zeggen terwijl de rest er wel van eet. Maar het wordt snel gewoon :)

Gisteren voor het eerst een pull up kunnen doen (doe meestal chin ups, omdat die makkelijker zijn) *\o/* En met de chin ups echt m'n schouders goed kunnen aanspannen bij het begin van de oefening. Happy days!

Bodybuilding, baby! 8-)

liespower94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 10:25

Wauw! Dat is knap, het lukt mij nog steeds niet, ik denk dat mijn armen/schouders nooit mijn sterkste punt zullen zijn :+

Sjimbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-18 12:26

Hoi! Ik heb niet alles gelezen (goh 100 pagina's) maar zou me ook graag hier willen melden!

Ik ga nu een jaar fanatiek naar de sportschool, toch wel 3 a 4 keer in de week. Waarvan om de week personal training van een uur. Nu sinds deze maand ben ik ook op mijn voeding aan het letten, iets met te weinig eten en daardoor juist aankomen. :Y)

Best lastig zo een 'voedingsschema' volhouden als je normaal veel minder at. Merk wel dat het heel veel verschil geeft en ik dus best hard ga.

Vooral het avondeten zonder koolhydraten is pittig.. hebben jullie misschien nog lekkere recepten of ideeen?