Art, wat fijn dat je weer bezig kan gaan! Ziet er fijn uit zo.
Nanne02 goh nee geen idee, maar je kent je paard het beste, dus ik zou het wel goed in de gaten houden.
Wow Kabayo wat goed, op buitenrit! Wat doet Zilver het super (en jij ook trouwens).
Melissa93 klinkt heel goed, lekker ontspannen zo bezig zijn. Wat fijn dat ze het al zo goed deed aan de longe. Het zal even wennen zijn om alleen aan het werk te moeten.
xApple heyy dit had ik vanmiddag dus gemist, wat gaaf!!! Mooi samen hoor!
k_m ach jeetje dat ziet er heel sneu uit, ze lijkt echt jeuk of prikkels in haar neus te hebben. Kun je aan een pollen netje komen? Dat zou misschien er wat mee te maken kunnen hebben. Ik heb een merrie die gevoelig is voor pollen en zij reageerde gisteren en vandaag ook wat, dus ik denk wel dat er iets in de lucht hangt.
carika ze was heel erg braaf! Ik was niet de eerste die erop zat trouwens. Ik heb hulp van iemand die vaker paarden beleert. Het was mijn plan om begin april erop te gaan, maar omdat we aan de longe al zo ver zijn wou zij (mijn hulp dus) liever eerder beginnen. Anders zou ze te veel conditie krijgen enz. We doen het rustig aan, maar ik zag hier niet zoveel vervelends in, dus kwam ze vandaag al langs. Het was opstappen, afstappen (en dat herhalen) en uiteindelijk beide kanten op in stap aan de longe. Ikzelf heb alleen even gezeten en weer afgestapt. De volgende keer hoop ik ook een rondje stap te kunnen doen.
Nynkster wauw die is wel heel sexy!! Ik snap je keuze.
Nou nog een paar foto's van ons moment van vandaag hoor! Heel speciaal, op mijn veulentje, mijn babypaardje zitten. 3 jaar en 11 maanden geleden had ik een droom.. en vandaag kwam die uit. Ik zweef nog ergens op een wolkje.
Daar ging ik

Oh men, ik zit echt!

Blij? nehhhhh